Gå til innhold

minus 15,5 kg, nå går jeg over på 15 mg Reductil

Anbefalte innlegg

Etter treige uker med dårlig vektnedgang og dårlig effekt av 10 mg reductil, har jeg idag tatt min første tabelett med 15 mg. Er spent på om jeg får bivirkninger. Har nå gått ned fra 101,2 kg til 85,7 på 15 reductiluker. Målet mitt er å komme ned på 78 kg, så det er jo et stykke igjen. Noen med erfaringer med å bytte styrke? Legen var usikker på om det ville ha særlig effekt. men som hun sa, det var jo et forsøk verdt. Skal nok komme ned uten også, men det er jo lettere uten å føle sult og godtesug, selv om det nå er mindre enn før jeg begynte å redusere vekten.

Fortsetter under...

Takk for det :-) Nei jeg synes ikke 15 kg er lite, men det ble pluttselig stopp. Har gått ned ca 1 1/2 kg i uka, og etter jul stoppet det liksom opp. Merker også at apetitten har øket og at jeg blir mye raskere sulten etter måltidene. Siden jeg har endel kg til å gå ned, håper jeg på litt mere drahjelp av reductilen om det er mulig. Følte igår at det var bedre effekt, ikke sultfølelse og ikke godtesug. De siste ukene har jeg våknet om morgenen og vært sulten, det har jeg ikke gjort tidligere på reductil. Kjekt å høre at det hjalp å øke styrken for deg :-) Er det lov å spørre hvor mye du gikk ned, eller holder du på enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...