Gå til innhold

Da takker jeg for meg!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg igang med såkalt medisinsk abort.Var på ul igår,og fikk en tablett som skal starte aborten.Nå er det for seint og ombestemme seg.Skal fullføres imorgen på sykehus.

Det aller såreste for meg var at det var 2!Altså tvillinger...Jeg ble skikkelig satt ut.

Hadde ønske om kirurgisk inngrep,men måtte da ha ventet ennå 2 laaange uker.Det klarte jeg ikke.

Gynekologen hadde ikke tenkt si at det var 2.De er selvsagt sparsomme med opplysninger i en sånn setting.Men,jeg har vært utrolig dårlig,kvalm,etc og var bekymret for om det var noe annet i veien.

Jeg er snart 37(!)år.Er alene med sønnen min og vi har det kjempefint.Men,det er veldig tøft til tider og flere barn vet jeg rett og slett ikke om jeg hadde taklet...

Jeg takker for alle innspill og meninger.Noen har jeg valgt å overse,andre,som misantrop,har hjulpet...

Lykke til videre alle sammen....KLEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ..

Vil bare ønske deg lykke til jeg..

Så lenge du har valgt det og at det er riktig for deg så er d ikke noe å tenke på. Jeg tok medisinsk abort for en tid tilbake, og det er en litt vondt prossess fysisk men ikke psykisk.

Fosteret er såpass lite at du vil ikke kunne se det.

Jeg fikk hjelp av sykesøster jeg, når alt kom ut.

Jeg bare lukket øynene,mens hun fikk det bort.

Så jeg ønsker deg lykke til , og du har tatt ditt valg og det burde alle

i slike debatter respektere.. Alle personer og livssituasjoner er unike.

Masse lykke til:)

Skrevet

Ja, det er ditt valg, og ingen skal kunne dømme deg for det. Det er kun du som vet hva som er det rette for deg og sønnen din.

Det eneste rådet jeg kan gi deg er å passe på at du ikke ser det som kommer ut, det kan være traumatisk for noen.

Håper at det går bra i morgen, og ønsker deg lykke til! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

huff så trist og så tvillinger også,du må ha det ekstra tøfft...sender deg en stor klem:)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...