Morango 29.05.2007 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg=) Mamma til Siril Amalie. (Elsker det navnet)
Mio. Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Mener du hvem som er ofte inne på siden her og kikker? Jeg! Mammaen til Ronja, verdens fineste navn:)
Morango 29.05.2007 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Ja. Det var det jeg mente=) -Ronja er faktisk på lista mi-
Mio. Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Så god smak du har da! Amalie er og nydelig. Selv tror jeg at det blir gutt denne gangen.
Morango 29.05.2007 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 å ja=) skal ha flere etterhvert vi også. Håper på gutt da. For det var det vi trodde vi ventet i mai07, navnet var klart å allting. (se mødre under fødselen innlegget på skravle- om reaksjonen min på kjønn etter fødselen. hehe)
Mio. Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Finner ikke innlegget..er ikke så kjent her inne..sjekket på skravlesiden. Men nå ødelegger jeg jo hele den fine tråden din igrunnen... Men må legge meg nå, Ronja springer rundt i stuen, leker med kosedyr og nekter å legge seg før jeg gjør det..! God natt:)
Morango 29.05.2007 Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 den fine tråden ble jo fin fordi vi ble bedre kjent;) så får vi se om flere hiver seg med. Som en kuriositet legger jeg ved utdraget fra "mødre under fødselen" som jeg skrev: me in a nutshell Det er siste pressrie, og ungen kommer ut å blir lakt på magen min. Etterpå blir jeg spurt om jeg ville se hvilket kjønn det ble- og barnepleier holder ungen opp til ansiktene til meg og sambo- og jeg fortviler; Æ SJER IKTJ KA DET E.... Å barnepleier sier; "ei jente" og jeg; EI JENTE?!!? Var innstilt på gutt- navnet var klart å allting.. så da får du også ha ei riktig god natt, Ronja passer virkelig til navnet. Livlig, leken og rask=)
StorkeMammaen Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Jeg, er her OFTE.. Syns det er kjempe interessant med navn!! Har ingen selv enda da, men håper det er en liten spire som klamrer seg fas akkurat nå!! Favorittnavn: Alva (kom gjerne med forslag her) og Evert Lorang(oppkalling)
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Jadda er nok en gjenganger her. Liker navn Men mange navn jeg ikke liker, hehe. Er aldri anonym, mener folk som legger ut innlegg her gjør det på eget ansvar, og må tåle kritikk.
Vannmann35 Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er her alt for mye... Er student, sitter foran pc'en 12 timer om dagen og skriver masteroppgave, så hver gang jeg står fast eller kjeder meg må jeg innom her en tur :-) Deilig å konsentrere seg om noe annet og mer lystbetont i blant!
Cornelianelia Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har også navnedilla og kikker innom her titt og ofte som tidsfordriv. Har ei jente som jeg synes har fått verdens flotteste navn. Har vært opptatt av navn lsiden enge før det var aktuelt å bli gravid, så det var ikke lett å finne det helt riktige navnet, men vi har klart det. Nå fabler jeg litt om navnet på en eventuell nummer to, men vi har ingen planer om ny baby med det første. Min navnesmak er nok litt blandet - liker ikke poppis-navnene, men heller ikke navn som er så sjeldne at det høres ut som om folk har funnet dem på selv, eller for amerikanske navn. Liker navn som klinger norsk.
Sentralstøvsugeren Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er herr støtt! Byttet nick....var mamma73 - og lille Selma..... Elsker navn i alle varianter!. Er aldri anonym.......men tror jeg er "snill" i tilbakemeldingene mine:0)
Vannmann35 Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Hvordan kan man bytte nick?? Jeg skulle gjerne gjort det, er ikke lengre 30....
Sentralstøvsugeren Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Gå inn på "din side" og "brukerinformasjon"....Da bare bytter du ut det nicket som står der.....
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 Jeg henger her til stadighet Gikk over fra "prøver" til "gravid" i dag, men tror ikke det har gått opp for meg riktig enda. Synes av en eller annen grunn at navn er kjempespennende, og liker mange forskjellige navn...også poppisnavn (selv om jeg ser problemet med Nora K., Nora S., Nora V., osv). Tror jeg gir snille, men konstruktive tilbakemeldinger. Synes ikke det er nødvendig å "hetse" folk fordi de har en annen smak enn meg, går jo an å si sin mening på en ordentlig måte..det er nå min mening
Jeanskin Skrevet 7. februar 2008 #17 Skrevet 7. februar 2008 Er her ganske ofte! Mamma til Frida Emilie og Anna Kristofa. Som dere kanskje ser, liker jeg gamle, norske navn. Har ikke helt sansen for navn jeg synes ser "hjemmesnekra" ut, men for all del, folk må få lov å kalle barnet hva de vil! Godt at man har ulik smak, ellers ville det blitt kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #18 Skrevet 7. februar 2008 også meg jeg har vært her i korte eller lengre perioder i snart fem år... jeg har fått god hjelp i to navnevalg, og vurderer nå det tredje. er ikke gravid, men tenker på det. jeg stakk innom igjen da ssb slapp de nye tallene for 2007, og ble litt hekta igjen har alltid signert med anonym fordi jeg ikke har tatt meg tid å finne ut hvordan jeg kunne lage meg et nick som ikke var mailadressen min... jeg vet det nå... men gammel vane vond å vende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå