Gå til innhold

Var på ul idag! :o)

Anbefalte innlegg

Idag var vi på ul på ullevål og fikk vite at vi skal få en liten jente! Det er såå koselig og vite hva det blir...! Jeg har sagt hele tiden at det er en liten jente mens typen har sagt at det blir en liten gutt, men jeg fikk rett! Vi skal ha en liten prinsesse! :o) Noen flere som har fått vite hva de får?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136764753-var-p%C3%A5-ul-idag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med jente i magen!!!

Jeg var på ul førre uken men det var pga smerter så da sjekker dem ikke kjønn!! Men ska på ordinær ul den 18 februar så da håper vi att vi får se vad det er før noe!!! Tror selv på att det blir en gutt medans alle andre sier jente!!

Hei hei

Vi var på ul på onsdag. Fikk vite at vi også skulle ha en liten jente. Vi har begg følt at det var en lten jente der inne. Ellers så var alt bra med henne. Utrolig kjekt på ul. Deilig å se at hun hadde det bra. Har ikke vært på ul tidligere. Skjønner ikke folk som takker nei til ul.

Annonse

Vi var på ultralyd i dag! Var en helt utrolig opplevelse!! Fikk vite at vi venter en gutt 9.juli. Terminen ble flyttet to dager frem. Den lille var virkelig en livlig liten krabat. Den lå nesten ikke stille et sekund under hele seansen....mye veiving med armer og bein:-) Er utrolig lettet over at alt så normalt ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...