vimsan Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har hatt kynnere siden uke 15. De har vært kraftige lenge. Nå mhar jeg ikke hatt noen kynnere på 2 dager.. Det er deilig, men litt skummelt. Skal på kontroll 7. februar, så har ikke lyst å kaste meg på telefomen og være "hypokodner".. Noen som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hadde masse kynnere fra uke 16 og fram til for ett par uker siden. Fødte flere uker for tidlig sist, så har vært hos legen for å kontrollere at ikke noe har begynt å skje. Kynnerene har avtatt men livmorhalsen blir mindre og faren for å føde for tidlig er der sa legen... må på kontroll to ganger i uke. så for min del hvertfall må jeg følge med selv om kynnerene har gitt seg. Er 29 uker nå :-)
vimsan Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Skal til jordmor i morgen 07.02, så må høre med henne da.. Er litt ekkelt når de forsvinner.. Er 32 uker, 2 dager jeg nå, så det er jo ikke krise om det blir fødsel nå.. Men man vil jo gå så lenge som mulig da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå