Gå til innhold

Noen her som kan selge meg en oth vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vurderer å selge min easy walker vogn 07 modell. Veldig lik urban jungel. selger den til 4000,- med regntrekk og bag del som kan settes på ved evt senere barn. bag delen er ikke brukt og står flatpakket. ny pris 6000.- trekke på vognen tas lett av og vaskes i vaskemaskin, tørker fort og lett å sette på igjen.

du har ikke vurdert andre lignende vogner i en billigere prisklasse?

du får sikkert gt safari for ca 2000 kr. og da får du jo en ganske ny vogn også.

men hvis du vil ha oth eller easy walker, så er jo det opp til deg :)

• 2 uker senere...

Annonse

Skal du ha en OTH til 3000 blir det nok en ganske gammel modell. Hva med en GT safari da? Du kan finne den til 2000 kr til tilbundspris, uten tilbud koster den 2999 kr. Da får du en helt ny vogn også. Ville heller hatt en ny slik enn en gammel og brukt OTH.

Jeg solgte nettopp min for 4500kr, 07modell. På finn.no. Som de andre sier over her så blir det nok en velbrukt vogn for 3000kr, men har du kikket på TFK sin da? de kan du få endel rimeligere på babyjungle.nl og er like bra, men designet er kanskje ikke så fint som på OTH.

(jeg solgte forresten ikke OTH pga misnøye, men fordi jeg har ny søsken OTH vogn som står og venter på meg i Miami(hvor jeg skal være noen mnd nå), samt at jeg fikk Elite versjonen fra USA i forrige uke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...