Gå til innhold

Klarer ikke bestemme oss!! Tyrkia eller Kypros......ka dokk mein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser midt i april.

Tyrkia: Alanya, sunpark beach

Kypros, Ayia napa, sunwing resort sandy bay.

Har ikke vært på noen av stedene så jeg vet liksom ikke....

Skrevet

har vært på kypros tre ganger. utrolig fint på sandy bay. Ikke bodd akkurat der, men kjørt båt forbi - men har bodd på Allthea og Callisto (begge to star tour blue village) og vært veldig fornøyd. Jeg liker Kypros veldig godt. Får ikke sambo med til Tyrkia, det er for ustabilt der. Plutselig går det en bombe på et turiststed igjen, ser ikke vits i å oppsøke slike steder om man kan velge noe annet. Forsåvidt enig med han. I tillegg er tyrkerne enda mer innpåslitne enn kypriotere.

Du kan stille spm på Reisedebatten, tenker du får endel svar der. Jeg anbefaler iallefall Kypros - eller Kreta om det er et alternativ.

Skrevet

Helt klart Kypros;o)

Skrevet

å jeg har også vært begge steder..

Skrevet

Alanya! :D Det er så fint der, også er ikke tyrkere innpåslitene mer. Iallefall ikke i nærheten av hvordan det var før. Nå har de fått forbud mot å mase folk inn på resturanter og butikker. :D Var der i fjor høst og stortrivdes. Grudde meg litt fordi jeg hadde vært der før og da var alt så masete. Gleder meg til å reise tilbake i sommer. ;D Kjæresten har ferieleilighet der. Trall.

Skrevet

Har ikke vært på noen av stedene, men på "tilsvarende" (om man kan si noe sånt) steder i andre land. Ville helt klart valgt Kypros....

Skrevet

..og jeg har å vært begge steder. Synes kyrpos var kjedelig om man ikke er der for å bli full. hehe

Skrevet

uten tvil kypros :-) va der i april/mai, bodde på sunfun.. nyyyydelig. kunne godt dratt tilbake me barn, men bare ikke bodd i selve byen, for der er det en del bråk..

Skrevet

Kypros, så kan en samtidig følge rådene fra menneskerettighetsorganisasjoner om å boikotte Tyrkia som ferieland:)

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Kypros helt klart!

Tviler på at Tyrkia har forandret seg på 2 år som ei skrev her..jeg og samboer var der på en liten kjærlighets ferie i slutten av 2005...de ble bare stress...innpåslitne tyrkere som plystret og gnålte i ett sett:-(

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Glemte en ting: ALDRI mer Tyrkia for oss hverken med eller uten barn.

Skrevet

Dårlig erfaring med Tyrkia må jeg si, ble bare mas og kav for oss.. ville gått for kypros var jeg deg.. virker idyllisk og romantisk:)

Skrevet

Jeg har vært på det hotellet i Tyrkia. Vedig flott hotell og sentral beliggenhet litt utenfor sentrum, MEN jeg tåler ikke alt maset i Tyrkia. Å gå inne i sentrum av Alanya er noe av det verste jeg har vært med på.

Litt usikker på hvor det hotellet på Kypros ligger. Hvis det ligger i Aya

Napa og dere skal reise i skoleferien hadde jeg tenkt meg om flere ganger. Hvis det er i Fig Tree Bay er det ingen tvil, gå for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...