Gå til innhold

teutonia spirit s3 eller quinny freestyle

Anbefalte innlegg

klarer ikke å bestemme oss for om vi skal gå for quinny freestyle eller teutonia spirit s3. quinnyen er jo over halvparten så billig (i og med at vi skal ha med hardbag). så er det verdt å betale dobbelt så mye for teutoniaen?? noen som har erfaringer?

Her er de vi vurderer:

http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=200753&b_kid=200753

http://www.teutonia.de/produkte/spirit.html

Fortsetter under...

jeg villa ha valgt Teutonia... Jeg syns Quinnyen blei fort slarkete i håndtaket.. trang (hadde uten bag), hadde ikke hatt plass til jenta mi og vinterpose der.. Lite lun... Teit bumperbar, kan tas av på den ene siden men ikke den andre...

Kulelager som går hele tida.. Solgte den etter 2 måneder...

Jeg ville heller ha betalt mer og fått ei ordetlig vogn.. men det er min mening.. Mange er fornøyd med quinnyen å. Men bagen er liten.

jeg skal antakelig kjøpe en Teutonia tvillingvogn, virker som de er veldig solide.. og gode å trille..

Hadde i dag aldri vært i tvil.

Hatt Q og har nettopp kjøpt meg ei teutonia, men en 4-hjuler. Liker konseptet med kombinasjonsmuligheter.

Har ingen erfaring med akkurat Spirit'n men hører jo alltid negative ting om Q men så og si aldri noe om TS.

Jeg hadde gått for Quinny'en! Har denne selv, og er knallfornøyd!! Har flere venninner med denne vogna også, og ingen av dem har noe negativt å si, kun positive tilbakemeldinger. Kjenner meg ikke igjen i noen av de negative tingene som blir nevnt over her. Det eneste er at hardbagen er litt liten, jenta mi vokste ganske fort ut av den. Men allikevel var den gull verdt i sommer, synes jeg! (Har junibarn selv.) Vi byttet over til sportsdelen når hun var 5 mnd ca, så vi fikk plass til den tykke og gode lammeskinnsposen oppi :-)

Genial demping på hjulene, forresten. Snuppa mi sover som en dupp i vogna selv på det skikkelige slapseføret vi har nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...