Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 hei! jeg er gravid med nr.2 er nå runt 100kg....173høy...er 13+4 på vei..har gått ned 5-6kg men lurer på om dere har noen råd så jeg ikke får noen dramatisk vektøkning?? pga komplikasjoner forrige svangerskap kunne jeg ikke bevege meg de 4siste månene og jikk fra 84kg til 130kg....var 107 2uker etter fødtselen....nå har jeg allerede startet med blødninger og fått besjed om å ta d me ro....er redd jeg skal ææse ut ijenn...har sluttet å spise godteri og brus er det noe annet som kan funke? eneste som har hjulpet meg tiligere er myyye fysisk aktivitet....håper noen kan hjelpe meg:-) forresten en suuper side, har ikke nevnt vekten min tiligere til nooooen:-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Spise lite og ofte hjelper gjerne på forbrenningen. Ikke spis masse karbohydrater, men mest proteiner, frukt og grønnsaker. Og så er det viktig å drikke masse vann. Ikke annet. Håper du slipper å gå opp så myedenne gangen. Her har vekta gått mye mindre opp enn jeg hadde regnet med. Er fortsatt på minus i uke 21 og jeg har heller ikke vært i aktivitet. Kan ikke huske sist jeg var så veldig sofagris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå