Gå til innhold

Yes, endelig ble navnet bestemt Borghild-Bolette:-)

Anbefalte innlegg

Stod mellom Signe-Birgitte, Dagny-Margrethe og Audhild-Bolette, alle disse etter fam medlemmer!

Er så letta nå altså, stod skikkelig fast en stund altså men Bolette er så *søtt*, og Borghild er pent for meg siden min kjære kjære oldemor het det! Selvom samboer ville ha SIgne Birgitte aller helst, men det VET jeg er pga at det er hans tantes navn som han var så glad i! Men men sånn er det, nå er iallefall lille tullas navn bestemt:-)

:-) :-)

Fortsetter under...

Ikke for å ødelegge gleden din ved å ha funnet et navn som du synes er pent..., men jeg synes Borghild Bolette er heslig og smakløst. Navnene passer alldeles ikke sammen etter min smak, men Borghild er ok alene. Signe Birgitte er langt penere dersom dere MÅ ha dobbeltnavn. Ser heller ikke hvorfor det er viktig å kalle opp din familie mens hans tante ikke er så viktig. Having said that, så er det jo vi som går gravide og må føde, så kanskje vi bør ha litt "mer" å si:-)

Jeg beklager, men det navnet var ikke pent. Skal dere bruke begge til daglig? Det er pene navn hver for seg, men ikke sammen!

Hvorfor ikke finne en kompromiss løsning med mannen din og kalle henne Signe Bolette?

Annonse

Takk:-) Hyggelig å høre at navnet blir tatt godt imot!!!! :-)

Grunnen til at vi ikke valgte navnet etter tanta tl samboer er at vi kalte sønnen vår opp etter hans bestefar som het Gard-William!

Så vi var vel noenlunde enige om at denne gangen ble det fra min side! Men om vi får en jente til engang kan dte nok hende vi bruker navnet da! Men vi begge er fornøyde! Å det uttaler bolette med e bare så det er sagt for Borgild-Bolett er jo ikke pent:-/ hehe

Jeg ville gått for Signe Bolette jeg da :-) Bolette er søtt og tøft, Borghild liker jeg ikke. Vet om ei på min alder som heter Borghild - jeg klarer aldri venne meg til det, det er så tungt og dystert synes jeg. Men uansett, dere har funnet et navn det ikke går tusen på dusinet av i alle fall :-)

Annonse

Usj.. Kunne aldri funnet på å kalle mitt barn det....!

Men! Godt vi alle har forskjellige meninger;)

Håper det ikke blir laget mange "bole" vitser om datter'n din iallefall, stakars...

Synes også navnet din mann helst ville ha var mye finere!

Sorry, men jeg synes dette navnet er grusomt.

Å velge 2 lange navn med - og at begge begynner på BO hjelper heller ikke.

Skal dere kalle henne begge navnene til "hverdags" eller bare ett?

Synes mannens forslag tross alt er mye bedre.

Mener ikke at alle barn skal hete Thea , Emma eller Julie men tenk på barnets beste også som skal leve med navnet.

Nå trudde jeg seriøst at noen hadde laga et tulleinnlegg!!! Borghild-Bolette?????? Noe så grusomt! Ser for meg ei tykk gammel dame på sykehjem. Nei beklager,det var overhodet ikke pent. det er godt smaken er som baken,delt!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...