Gå til innhold

Har rett og slett tenkt å teste i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gidder jeg ikke mer. Rugedag 12 i morgen. Medisinrestene som kommer ut har gått fra å være lyserosa til lysebrunt/beige (sorry details). I morgen den dag begynner jeg å teste!! Basta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingre for deg... lykke lykke til :o) måtte du se krysset!!!!!

Skrevet

Lykke til med testen - måtte den være positiv!

Skrevet

Lykke til Lita :o)

Skrevet

Lykke til! Jeg krysser fingrene for at den er positiv:o)

klem

Skrevet

Hvordan gikk testen idag? Er spent på dine vegne,vi satte jo også inn samme dag-skrik...............

Skjønner godt at du ikke gidder mer,det er så slitsomt å vente. Og får man en skuffelse vil man heller få den enn å gå og håpe:o(.

Men lov meg at du ikke slutter på medisiner før fredag som er den virkelige testedagen da:o)!! Venninna mi testet ikke positivt før dag 21

Krysser fingre og tær for deg!!!

Stor klem

Skrevet

Tusen takk jenter! Men det hjalp selvfølgelig ikke.....den var negativ. Ikke en bitte liten antydning til kryss engang.... Nei jeg vet det KAN være for tidlig, men utrolig lite sannsynlig. Forrige gang visste den positiv på samme rugedag, et klart blått kryss... men det gikk jo galt før det fikk begynt skikkelig.

Nei jeg slutter ikke på medisinene før jeg skal, men i dag er jeg bare lei alt. Har ikke lyst på flere forsøk heller.....men jeg vet at jeg endrer mening om en stund.

Lykke til dere andre. Den må jo sitte hos noen av oss!!

Skrevet

Og selv om det er leit...faktisk en liten lettelse å få svar.... Da får man noe å forholde seg til.

Klem

Skrevet

Det var trist å høre :o( la det få synke litt inn og plei deg selv noen dager.. så kommer du sterkt tilbake og er i gang igjen!!! klem

Skrevet

SKjønner akkurat hvordan du har det. Testet negativt i dag jeg også :( HUff, nå ser jeg enda mørkere på ting her, lite lyst til å gjøre noe... Men vi kommer vel sterkere tilbake ;)

Skrevet

Det var skikkelig trist å lese...

Håper du blir klar igjen snart! Vi ses på fest:o)

mange klemmer

Skrevet

Å nei Lita78 og Ludviginne!! Dette var jo ikke sånn det skulle gå:o(!!

Livet er rett og slett fryktelig urettferdig........................

Føler sånn med dere,det blir så veldig nedtur etter å ha bygd seg opp nesten en mnd.

Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at dere må ta godt vare på dere selv.

Mange gode klemmer

Skrevet

Skrev også under uke 4, men jeg har testet positivt både seinere i går kveld og i morges, tror jeg... Kan det likevel være full klaff???? Jeg har ikke fått mensen, men vært litt rosa slim.... Gjett om jeg håper!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer, da er du nok gravid! Jeg har også hatt litt rosa slim de gangene jeg har vært gravid, trolig pga. Crinone.

Lykke til videre!!!!!!!!

Skrevet

Trøsteklemmer til deg Lita.

Føler med deg

Skrevet

heisann

trist å høre om testen,hadde virkelig trodd at det gikk denne gangen.MEN det KAN jo være for tidlig enda.Ikke gi opp håpet selv om det er lett å gjøre nå. Tenker på deg.Klem

Skrevet

Hei hei!!

Åssen går det?? Forsatt neg? Føler m deg!

Lurer bare på hvor du er i fra jeg... hm...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...