Gå til innhold

Emmaljunga i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Er den for stor og tung til f.eks en tur i byen og butikker?

Lurer på å kjøpe en stor god vogn til de første månedene/årene, så heller en snerten, lett 3-hjuling da barnet vil sitte forover og er større.

Noen med samme tanker, evt erfaringer?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjøpte emmaljunge for noen dager siden og er kjempe fornøyd. Jeg bor midt i Oslo og jeg hadde en quinny xl før det.. Quinnyen var tung og den tippet lett over og ikke praktisk i det hele tatt når man skulle av og på bussen. Bred var den også. Nå har jeg den emmaljunge sportvogna og er kjempe fornøyd:D Dattern min er 15mnd og hun har massevis av plass i vogna:D

Skrevet

oi, er det deg fra Unge Mødre?

Skrevet

så du synes ikke den er tung? Er vel tyngre enn quinny?

Skrevet

Jeg har emmaljunga duo og er ikke veldig fornøyd. Vet om mange som er superfornøyde, men personlig synes jeg vogna er stor og tar mye plass. Vi synes også at den blir fort slitt, og er derfor ikke imponerte over kvaliteten.

Min drømmevogn, som jeg virkelig har lyst til å kjøpe meg er TFK joggster twister! den virker bare helt genial....:) Dra i en butikk og sammenlign dem, er lurt å prøve litt før man bestemmer seg...

Annonse

Skrevet

Hehe, jess det er meg fra Unge mødre:P Jeg synes quinnyen var mye tyngere enn emmaljungen:)

Skrevet

Men er det ikke negativt at sittedelen ikke er vendbar og du må ha en ganske liten baby vendt fra deg?

Skrevet

synes du er flink i serien og vrirker voksen og ansvarsfull :)

Skrevet

Dattern min er 15mnd, så hun er nok ikke en liten baby:p.. Men jeg trur da at emmaljungen kan snus begge veier. Både mot deg og fra deg. Jeg mener og ha sett det mange steder.

Skrevet

El kanskje spm var til hun over som hadde lyst på TFK:-)

Skrevet

Det er vel det eneste negative jeg har hørt om TFKen. Du kan jo ha bagdelen vendt mot deg...:) Ellers er tfk den vogna som har størst sittedel og som blir minst sammenleggbar. Den blir like liten som en carena trille ca. Jeg har hvertfall forelsket meg!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...