Gå til innhold

Noen her som har Lidingö-kjøkken (ikea) her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan hvitfargen er? Altså...er den hvit, eggehvit (knekk mot beige), beigehvit eller gråhvit eller hva? Hadde håpet den var helt hvit, uten noen knekk hit eller dit ;o) Hvis man ser den mot skroget (skapestammen som jo gjerne er helt hvit) hvordan vil du si den er i forhold til den?

Skrevet

Jeg har den ikke, men er mye på ikea! ;) Mener at den er ganske lik skapstammen, ja. Altså ganske hvit-hvit. Fargen blir jo også beskrevet som hvit på ikeas nettsider.

Skrevet

Ja, jeg husker ikke fra sist vi var på Ikea nemlig...også sitter jeg her med Ikea Home Planner'en og tegner vårt nye kjøkken :o) Vi har lyst på en liiiiiiten grå-knekk på vegger, skal ha hvitt listverk og eikegulv. Passer så dårlig med gusjebeige-knekk på kjøkkeninnredningen da ;o)

Skrevet

De andre som har knekk i fargen står jo beskrevet som gråhvite o.l. Hehe... gøy å planlegge kjøkken, da! Nettopp satt opp to ikea kjøkken selv, i hus og utleie enhet. ;)

Skrevet

Ja, veldig gøy!! Vi overtar hus om et par måneder, så jeg er i full gang med planleggingen :o) Flytter (forhåpentligvis) inn ganske rett før snuppe nr 2 melder sin ankomst tidlig i juni

Skrevet

Hehe... lykke til med planleggingen. Får nesten håpe at hun kommer litt over tiden, da. ;)

Skrevet

jeg har det. eller vi har det.. hihi

det ser hvitt ut, men er ikke helt hvit. mer eggehvit. har et vennepar somprøvde å få kjøpt fargen, men den på malebutikken sa det at det er en farge de ikke kan blande opp?!

men ser ganske eggehvitt ut.....

Skrevet

vi har også det kjøkkenet og det er eggehvitt, og ganske så fint om jeg skal si det selv :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...