NemiW og Ravn Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er det interesse for et nytt treff? Jeg foreslår onsdag 13.februar kl 13 på Dolly Dimples. Om det passer for dere på dagtid da?
MiaTherese#HAR FØDT# Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg vil gjerne være med på treff siden jeg jobbet sist.... selv om jeg har gått over i juli klubben da........ Dag eller kveld er det samme for meg tror jeg-...
NemiW og Ravn Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Koselig at du vil være med:) Egentlig på mai-klubben selv etter UL jeg, men pleier å være her.
Bluebabe Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 jeg er en bussene person så litt langt med buss... Også skal jeg desverre til min mor..
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Hei! Har veldig lyst til å være med, og kan alle dager i 13-tida utenom mandag og onsdag (møter etter jobb som jeg er med på selv om jeg er 30% sykmeldt.) Hvis det var det samme for dere andre, kunne vi ha tatt den en annen dag? Kan altså tirsdager, torsdager og fredager fra 13 og utover!
NemiW og Ravn Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 Hva med Tirsdag 19/2 kl 13?
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Det passer fint for meg! Håper det går greit for dere andre også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå