Gå til innhold

Er de noen slankere ute i Norges land som har prøvd Noka dietten og har noe ris og ros og si om den?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk på Noka dietten for noen år siden. Jeg klarer aldri å få ned noen av disse pulver-shakene jeg... Men det som var genialt med Noka var at jeg behøvde jo ikke det! Synes Nuddel-måltidene og sjokolade-baren var gode. Suppene var også OK.

 

Synes det funk greit en stund, men jeg gikk nok for hardt ut. Bytta ut alle måltidene på en gang, holt på med det i et par uker, ble dritt lei og sprakk så det sang... Er vel det som ofte skjer på sånne dietter, så jeg vil anbefale deg å bar bytte ut noen måltider hvis du skal prøve...

 

Jeg ned noe på de to ukene, men føyk opp igjen på to dager etter sprekken. Er vel ganske typisk det også....

 

Nå har jeg kutta ut alt som har med kalloritelling å gjøre. Bare lav-karbo dom funker på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på noka nå i litt over tre uker og det fungerer kjempe bra for meg. Har til nå gått ned 5 kg og er kjempe fornøyd. Man får shakene i mange forkjellige smaker, blåbær er best synes jeg. Jeg tar 3 måltider med noka og spiser middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...