Gå til innhold

joikaboller, hvem i h.. spiser det??

Anbefalte innlegg

Må innrømme, har ikke smakt det. Men fy f.. hermetikkjøtt liksom !? Det forbinder jeg kun med dyremat. Kan se for meg at man kunne blitt servert noe slikt på speidercamp, eller noe man kan overleve på hvis man går seg vill i fjellet og finner en turisthytte med joikaboller - men at folk faktisk spiser dette frivillig. Stusser på det siden det stadig dukker opp joikaboller i middagstråder osv. Jeg tyr jo også oftest til enkle middager, men bruker i det minste ferske råvarer av kjøtt og grønnsaker... Fytti grisen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136760722-joikaboller-hvem-i-h-spiser-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg, MEN har noe hermetikk i hytteskapet som sannsynligvis går ut på dato før det blir brukt. Eks kjøttboller som kan være kjekt å ha i tomatsuppa hvis man ikke er mer avansert den dagen.

Det værste jeg kan tenke meg er spaghetti a la capri eller hva det nå heter.....dvask gummispaghetti....uæææææh

Hahaha,,,,spiste det til middag i dag! hehe..... er jo kjempegodt,har i en pose med viltsaus,fløte og litt rømme....da blir sausen nyyyydlig...

potetmos/poteter til (potetmos er best) ...kjempe godt=)))

prøv det....det ser jo ikke så veldig delikat ut når en opner boksa(minner jo om hundemat)...men som sagt smaken er god den=)

Annonse

Synes ikke det er kjempegodt akurat, men greit nok lissom. Er mest glad i mat som er laget fra bunnen, men det har hendt at vi har tatt noe så lettvindt som joikakaker et par ganger i mitt liv ;)

Heller det enn frossne fiskepinner da. Der er det ikke mye lekkert av ingredienser der! =/

Er kjempe godt med joika=:) Spiser du ikke karbonader, pølser, fiskepudding/fiskeboller, fiskekaker, reker i lake, frosne grønnsaker heller?

I min familie tyr vi ofte til halv fabrikata i hverdagen, men bruker stort sett friske grønnsaker og fersk fisk. Vi synes det er bedre med det enn rask fast food.

Tommel opp for JOIKA med brokkoli og tyttebær. NAM!

Kokken

Jeg spiser pølser og kyllingburgere og frosne gr.saker og f.kaker. Men disse har jo en pakkedato og en utløpsdato i løpet av noen mndr. Mens joikaboller er holdbare til 2025... Blir noe helt annet! spiser heller ikke lapskaus på boks f.eks, det blir like ille.

Annonse

Trodde man burde unngå reinsdyrkjøtt jeg.... I alle fall i visse mengder...

På grunn av forurensning etter Tsjernobylulykken kan matvarer fra enkelte områder i Norge, blant annet reinkjøtt og vilt ferskvannsfisk, sopp og ville bær fortsatt inneholde noe radioaktivitet. Gravide bør ikke få i seg mer enn 40.000 becquerel i året

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...