Bethenc Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei jenter! Lager en ny link på oss som blir rugere denne uken:) litt artig å følge med hverandre:) Jeg holder til i Porsgrunn - hatt et mislykka ferskforsøk og er nå i gang med frys - skal sette inn til fredagen:) Flere???
twinanne Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Her er jeg igjen, setter inn 2 gullegg i morgen, jeg håper inderlig at det er 2 gullegg da. Porsgrunn her også. Bethenc da er du en dag etter meg da med rugingen, lykke til fredag.
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg håper å få sette inn ett egg i morgen, var 4 befruktet i dag.
niño74 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hei Her er jeg blitt ruger for 5 gang. Må bare tro og håpe at denne gangen er det gullegget som er satt inn Lykke til alle sammen!
Bethenc Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Lykke til ! Jeg kan nesten ikke vente til fredagen - er spent på om begge eggene overlever eller hvordan det blir....
twinanne Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Da er jeg offentlig blitt ruger i dag, satte inn 2 4 delte embryoder i dag, fikk beskjed om at begge var av bra kvalitet, den ene var ekstra bra, bedre enn de fleste. Så da er det bare å slappe av og vente på test datoen som blir 20. februar for meg.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 MASSE lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Madam-mim Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Ser det er flere som har blitt rugere de siste dagene:) Blir forhåpentligvis ruger på to egg i morgen jeg og. Av de 9 egga som ble tatt ut på tirsdag var det bare 3 som ble befruktet. Dårlig uttelling i forhold til første forsøk. Men håper hvertfall to av de har delt seg fint til i morgen:)
twinanne Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 ninen84 lykke til i morgen, jeg håper du fr 3 gullegg jeg så får du kanskje litt i fryseren også, det kan jo være kjekt å ha.Men førts og fremst krysser jeg fingrene for deg at du for satt inn de gullegene du for lov til enten det er ett eller to.
Bethenc Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2008 å så spennende for dere:) jeg ser ut til å bli siste man denne uken.... Men vi er nå i den samme uka koselig å holde følge med dere Koselig å se deg innom Dollypopp - håper det står bra til med deg(dere)!
Madam-mim Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Da har jeg blitt ruger på to gullegg:) Det ene fikk toppkarakter, og det andre var greit nok. Ingen på frys da, men det er ikke så farlig. Har tre stk på frys fra før av. Testdag blir 21.februar for meg. Lykke til i morgen Bethenc, håper begge eggene overlever opptining:)
August72 Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hører også til her inne:-) Skal få satt tilbake fryse egg imorgen. De ringte meg før idag, og de hadde tint 2 stk og begge var det liv i, så nå er det bare å håpe at de overlever til imorgen. Lykke til med rugingen alle sammen. Og Bethenc - lykke til med innsett.
Bethenc Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. februar 2008 Hei folkens! Tror jeg er en av verdens lykligste jenter... fikk satt inn to:):) De hadde først tatt opp et rør ed to egg i, mens det ene ikke var helt i hundre og ikke delte seg videre, valgte de å ta opp et til:) så nå er jeg stolt ruger av to - oghåper det er gullegga:) Blir spennende å se hvordan det går fremover:) Masse masse lykke til jenter. hvor mange er vi egentlig som har blitt rugere denne uka? kjepe klemmer:)
August72 Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Da er jeg også ruger igjen. Fikk satt inn 2 stk - 4 delte- flotte -fryse egg. Vi håper og tror at vi skal lykkes denne gangen! Lykke til med rugingen alle sammen. Jeg har installert meg i sofaen med PC, blader og en god bok, og her har jeg tenkt å tilbringe mye tid fremover.....
Madam-mim Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Så bra! Gratulerer som ruger på to du også Tror vi er minst 6 stk som har blitt rugere denne uka. Hvertfall i denne tråden. Er på rugedag 1 i dag, og har vært ekstremt oppblåst siden innsettingen i går, og "støl" i magen. Har ikke røyka på 26 timer heller nå, skal virkelig prøve å holde meg i hele rugetiden. Men det er hardt. Men absolutt verdt det hvis et eller to av egga fester seg denne gangen:)
Bethenc Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. februar 2008 Noen av dere som vet hvor mange dager det tar før egget(eggene) har festet seg i livmora? klem på en fredags kveld...
Hvite due Skrevet 9. februar 2008 #17 Skrevet 9. februar 2008 Heisann! Satte inn et 1 egg på onsdag ( 2 forsøk) og nå håper jeg at dagene går fort.... Lykke til alle sammen :-) "Alt ordne seg for kjekke jenter...." :-)
Hvite due Skrevet 9. februar 2008 #18 Skrevet 9. februar 2008 Hei! Ca 7 dager etter fertiliseringen har funnet sted, både ved naturlig og assistert befruktning. Se www.organon.no Dette blir spennende:-)
Snooopi Skrevet 9. februar 2008 #19 Skrevet 9. februar 2008 Satte inn 3 egg onsdag 6.feb. Dette er 7 gang, har 3 negative og 3 ma bak meg.. NÅ SKAL DET LYKKES!!!
Bethenc Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 9. februar 2008 Hei. Vært inne på de sidene som ble nevt, men fant ingenting... noen tips? Koselig å se deg i gang igjen Snooopi Måtte vi alle lykkes
Hvite due Skrevet 9. februar 2008 #21 Skrevet 9. februar 2008 Hei! Jeg fikk en brosjyre på Haugesund sykehus som heter "Når ønsket om barn er størst i verden" fra et firma som heter Organon. Du kan jo ta kontakt med dem for å høre om du kan få denne brosjyren:-)
Madam-mim Skrevet 9. februar 2008 #22 Skrevet 9. februar 2008 Denne brosjyren kan du laste ned på: http://www.organon.no/products/Fertility/index.asp?ComponentID=53329&SourcePageID=53404#1 Liger en link der. Har ikke lest gjennom den, men kan jo være noe nyttig.
Snooopi Skrevet 9. februar 2008 #23 Skrevet 9. februar 2008 Hei jenter Jeg er på RD 3. Brystene mine er mer ømme i dag enn i går?! De ble litt ømme dagen før EL-sprøyta, men nå er de ømme uten at jeg skviser dem! Hvordan er deres?? -hvis jeg kan spørre om noe sånt:-) klemmer
Bethenc Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #24 Skrevet 9. februar 2008 Hei. Mine vokser etter jeg begynte med crinone - men jeg har ikke gått mer enn 4 dager med det - så blir nok værre. er bare på 1 rugedag,,, nen føler så mye mer...
Madam-mim Skrevet 9. februar 2008 #25 Skrevet 9. februar 2008 Har tatt crinone i 5 dager nå, og i dag syns jeg puppene har nådd Pamela-nivå..hehe Hatt superømme brystvorter siden litt før el-sprøyta. Areola er også stor. Merker virkelige bivirkninger av crinonen, men det kunne vært verre:) Er på rugedag 2 i dag, har kjent mensmurringer og stikkninger siden innsetting. Ganske mye i går egentlig. Rare greier. Er vel ettervirkninger av uttaket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå