Gå til innhold

Ser nesten ut som om jeg får februar-baby..Svangerskapsforgiftning =o(

Anbefalte innlegg

Ja, da var det på´n igjen...=o/

Hadde hvitter på 2+, blodtrykk på 138/80. har ligget på 115/70. Ikke noe proteiner da. Så det er bra. Men hadde hodepine i natt til søndag, og litt det forsatte til ut på kvelden, så ga det seg.

Nå skal jeg heldigvis til UL-kontroll på torsdag så blir spennende å høre med de hva som skjer videre. Vil føde på den "normale" måten. Altså vaginalt, hvis mulig. Frister ikke med keisersnitt. Men må jeg så må jeg.

Uff, vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, le eller gråte.. Visste jo at dette kunne skje da. Men hadde jo liksom håpet på å kunne starte av meg selv.

Måtte bare få lettet på trykket litt...=o/

Fortsetter under...

Hei:)

Offff vet hvordan du har det,,, har blitt innlagt 2 ganger dette svangerskapet "med fare for svangerskapsforgiftning". Heldigvis har mine verdier kommet under normalen igjen så alt har gått bra:)

men er til stadig innom legen for å sjekke urin og blodtrykk.

Godt at du blir holdt et øye med iallefall:)

Ønsker deg lykke til:)

Annonse

uff.. så det var det det var altså.

(Blir nervøs jeg nå, skal ikke på ny kontroll før 12,og om mine verdier ikke er sunket, går det nok samme veien med meg også )

Men kan trøste deg med at de gjør allt de gjør for deg og barnets beste.

*trøsteklemme* (vet hvor kjipt dette kan være)

Ja, det kan v trøste oss med...

Var til kontroll på sykehuset i dag. hadde blodtrykk på 135/85. Nesten samme som da jeg fikk gutten min. Men hadde ikke noe utslag på urinen da, så det er bra.

Jenta hadde det bra. Godt med fostervann og blodgjennomstrømning i navlestrengen. Så er litt lettet da.

Hun ble estimert til å være ca 2500 gr. Synes det er lite jeg da. Men får se hvor mye hun vokser på 11 dager. Da er det ny kontroll...

Blir også spennende å se om hun snur seg. Hun satt nemmelig i dag også. Ikke på rompa da, selvfølgelig..Men med beina utstrakt. Rart jeg føler meg kvalt noen ganger..hehe...Men hun har forsatt litt tid på å snu seg. Håper på det men tviler på det...

Håper Dine verdier synker. Man blir litt lettet når ting er som det skal..

Sneder en goooood trøsteklem til deg...=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...