Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er så flat bak, og har en utstående panne etter fødsel.

Fått beskjed om å legge ham på magen, så pannen kanskje dunkes litt ned idet han øver seg å løfte hodet.

Kan jeg hjelpe til med å dunke lett der hodet bulker utover for å få en jevn og fin form?

Skrevet

Jeg synes det hørtes litt rart ut... Ville sjekket det med fagfolk, tror jeg!!

Skrevet

Dunker bare hodet forsiktig mens han ligger på magen. Bare 10 dunk, Og ikke mer enn 5 gange til dagen.

Skrevet

SERIØST??? Dunker du hodet til babyen i gulvet?

I alledager! Tror du virkelig at dette er en ting man gjør?

Oppsøk en osteopat, han kan rette på hodeformen til babyen din. Men kjære vene, dunke hodet til babyen i gulvet uansett hvor forsiktig du gjør det er da idiotisk!

Skrevet

dette er vel en spøk? ingen som dunker hodet til en baby?

Skrevet

he he, sorry for at jeg ler. dette MÅ være tull. Man dunker ikke en babys hode, uansett.. La babyen ligge på magen du...

Skrevet

hehe... ja dette må jo være tull?????? kan jo ikke dunke hodet til en liten baby???!!! Hjelpes........ Tror kanskje jeg heller vill ha en unge med flatt hode enn en som blir hjerneskadet pga dunking!

Skrevet

Kan han få GJERNESKADE????????

Skrevet

Hehe, skriver HI GJERNESKADE nå da. Da tror jeg også at det er tull, makan til skrivefeil da.

Skrevet

hahahaha... ja den var bra! Altså, hvis man dunker hodet til en liten baby er det jo klart det ikke er bra! Kan nok være fare for gjerneskade eller HJERNESKADE om du vil.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...