Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 hei! jeg har gått på cipralex i vel et halvt år nå... har lagt på meg 8 kg:( de siste tre ukene har jeg trent masse og spist minimalt for iherdig å prøve å få av noen kilo... men ingenting synes å virke:( vekta rikker seg ikke ..blir helt frustrert jeg. beg å lure på om det er pga medisinen. noen andre i samme situasjon.. som har lagt på seg men ikke klarer å gå ned i vekt til tross for trening og mindre mat?? huff og huff... blir det bedre om man slutter å spise medisiner`?? hilsen frustrert med noen kilo for mye:P
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Man legger ikke på seg av cipralex, men man får økt matlyst... desverre... så det gjelder å være streng med seg selv. Lykke til!
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Heihei.. Er helt vanlig å legge på seg når man får på cipralex.. Kjenner ei som gikk opp 30 kilo i løpet av ett år.. Tror det er en av bivirkningene.. Uansett hvo stor appetitt man har.. Det vil altså si att hvis du slutter, så vil vekten slutte å gå opp.. Men en ting..? Er du gravid?? For i såtilfelle må du ikke slanke deg..! Huff, barnet trenger mye næring.. Hvis vekten beskymrer deg, burde du heller prate med legen din..Man skal ikke slutte på anti-dep. sånn uten videre, kan gå på en skikkelig smell.. Så jeg ville prata med legen din, så finner dere sikkert ut av noe i fellesskap! Best for fysikken, og phyken att du ikke gjør det alene. Kan jo hende legen din kan skrive ut noe annet som ikke gir så mye vektøkning.. Håper du finner ut av det, masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 jeg er 100% sikker på at cipralex ikke gir vektøkning. som anonym skrev over, så er en av bivirkningene at den gir økt matlyst som igjen fører til vektøkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå