mamsentilprinsen Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 juho, så var jeg gravid igjen. Lurte på om det er noen som vet hvordan det er å amme mens man er det? Legen sa helst ikke, men mener jeg har hørt andre si at ikke skal være noe i veien for det. Noen som vet? Vil helst ikke slutte selv om småen jo er snart et år-synes det er så greit og lettvint
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Vet at mange gjør og har gjort det uten problemer. Andre sier at man mister litt melk. Men prøv du, se om produksjonen din er god. Skjønner ikke leger jeg!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Kan ikke svar for meg selv, men min venninne sa at barnet sluttet å ta bryst sannsynligvis fordi det smakte annerledes pga. hormoner under graviditeten. Personlig, er det bare nattmat til 1 åringen og han spiser så hadde jeg fortsatt hehe ja for det er lettvint og kos! Pass på at du har noe næring igjen til deg selv Gratulere med nurket i magen!
mamsentilprinsen Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk, begge to;) joda, ammer jeg, men er ikke så mye han vil ha, er mest kosen nå, så da er det vel en naturlig nedgang av flere årsaker;))
Blomman Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Hvis det ikke er noen form for komplikasjoner i svangerskapet som blødninger eller premature rier kan man trygt amme gjennom hele svangerskapet. Jeg ammer enda i uke 19 ;-) -Vi ahdde en liten pause runst uke 8-10 pga kvalme, men nå funker det fint. Men melken blir som regel nesten borte. Likevle er det masse antistoffer der som er bra for barnet. Så det ser ut som det blir tandemamming her i allefall ;-9 Så du må ihvertfall tenke over om du vil amme en eller to.... Lykke til fra ammehjelperBlomman
Blomman Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=181 http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå