Gå til innhold

Noen som har hatt keisersnitt på ahus eller fredikstad, som kan dele erfaringer med meg?

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt keisersnitt på ahus eller fredikstad, som kan dele erfaringer med meg?

Lurer veldig på hvem av disse sykehusene som jeg skal søke meg til. Kan noen fortelle om sine erfaringer, og hvordan keisersnittet forløp?

Har hat et keisersnitt på ahus fra før av, men var ikke veldig fornøyd etter det. Derfor lurer jeg på andres opplevelser, og om det er annerledes i Fredrikstad? Kan far sove over på noen av disse sykehusene?

På forhånd, takk for svar!

Fortsetter under...

Jeg har tatt planlagt ks på ahus og er veldig fornøyd! fikk kjempebra oppfølging før ks (førstgangs og fødselsangst) Keisersnittet gikk kjempebra! Fikk spinal, 2 min etter var snuppa ute og det tok 20 min å sy igjen.... Hadde en veldig dyktig lege, ble sydd under huden og idag er arret en VELDIG tynn liten strek på 10 cm! Hadde ingen plager i etterkant, fikk så mye smertestillende jeg hadde behov for og dro hjem etter 3 dager.

barseloppholdet er jeg derimot midre fornøyd med! Dårlig oppfølging, lite hjelp å få med amming og følte vel egentlig at jeg var litt i veien! Det positive var at vi fikk alenerom de 2 første døgnene og pappan fikk sove der med oss....

Jeg håper nye ahus blir litt bedre med tanke på barseloppholdet ellers er jeg veldig fornøyd med ahus!

lykke til

Jeg har hatt ks i fredrikstad, veldig fornøyd, men har ikke noe å sammenligne med da...

det eneste som var kjedelig var at jeg måtte vente veldig lenge, men det var jo ikke sykehusets skyld, bare uflaks, de fikk inn så mye akutt den dagen... Selve ks gikk kjempefint, veldig flinke og hyggelige leger, følte at jeg var i de beste hender :) Tror det tok 40 min fra de begynte til jeg var ferdig sydd.

Jeg lå der 3 dager etter fødselen, hadde enerom med mulighet for overnatting for far. Det tror jeg alltid man har i fredrikstad, med unntak for de sjeldne tilfeller hvor det er for fullt av fødende :)

Personalet var stort sett hyggelige og flinke, de lot oss være i fred, men kom med en gang vi trengte hjelp...

vet ikke om dette svarer på spm ditt, spør gjerne hvis det er noe mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...