Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 hvor fester dere den? Jeg mente jeg måtte ha 120 cm bred, men jeg får den ikke imellom karmene. Henger dere den på utsiden, eller inni? :-S
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Eh, har bare festa de inni karmen, jeg... Nei, vent da... kjøkkengardinene er vel festa utenpå... Festet i øverste karmen de tror jeg. Får ikke sjekka nå.
Kjukka Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Mulig jeg ikke har samme som deg... men det er slike du drar i en tråd, så går gardinene opp... nesten som persienner, bare det er sammenhengende tøyflak liksom? Iallefall... mine hennger på utsiden likom... bare to sånne heng-opp-skruer i selve den pinnen på gardina, og så spiker/skruer i karmen...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 På utsiden? Øverst i karmen liksom? Fader... Hehe. Takk for at dere gidder,)
Kjukka Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Øverst i karmen ja... hehe! Skal ikke være lett...
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Vi måtte ha de på innsiden av karmen, øverst liksom.. hm, vanskelig og forklare. MEN, vi måtte spesialsy de, hadde vi bare skult hatt en, så hadde jeg nok hengt de på utsiden
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2008 Øverst i karmen ja, hehe.. Så da stikker den liksom litt ut på hver side da, av karmen :-S LETT nei! Er du gal!? Hihi
petite fleur Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Det er vel hva du liker best egentlig....Jeg fester de inni karmen, synes det er penest ;-) Hadde et svare strev med å finne liftgardiner som passet inni karmene da vi flyttet til nytt hus, fordi alle vinduene var 110 cm. Kid og Princess har kun 100 og 120 cm.....Og jeg SKULLE ha de inni, vrang som jeg er...fant tilslutt fine liftgardiner på Skeidar og Interiørland på 110 cm, dobbelt så dyre som de på Kid ;-/
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2008 Det er nemlig ikke jeg som har målt vinduene, det er samboeren. Og jeg finner ikke metermål. jeg vil gjerne ha de inni karmen, og det skulle ikke forundre meg om det er 110 cm mellom der. (nye vinduer) Så da blir det vel skeidar og dpbbelt så dyrt her også, typisk:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå