Gå til innhold

Din (glad-)historie!

Maria8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gode søte glade Maria som alltid sprer positiv optimisme. Ikke særlig respons på denne tråden, men det betyr ikke at det ikke finnes solskinns historier der ute. Noen menn trenger bare litt lengere tid enn det mor trenger. Hvordan går det forresten med deg og bf. Har han fattet litt mere interesse? Skal han fremdeles være med på fødselen og i tilfelle skal venninnen din med også? Ha en fin dag.

Hihi, ikke ALLTID optimistisk og positiv! :) Hadde håpet at det dukket opp noen glad-historier da, men det er deilig å få tømme seg for all vrede her inne når man holder på å boble over av frustrasjon! Merker selv at jeg er mindre aktiv her når alt føles bra. Med meg går det strålende, jeg har tatt litt avstand fra BF og prøvd å fokusere på andre ting, og etterhvert har det komt et og annet livstegn fra han :) For eksempel tekstmelding med " Du har lite luft i venstre fremdekk. Dyrbar last vet du :) " (Så små ting er nok til at jeg føler at han bryr seg..) Og han engasjerer seg litt mer i planleggingen min av alle tenkelige detaljer. Babysteps, men.. :) Merker at forholdet til BF er nokså avhengig av hvordan jeg har det med meg selv også.. NÅ er det bra! :)

I går fikk jeg besøk av kommende farfar på jobb, som bare sjekket at jeg har det bra og småpratet litt. Senere kom kommende farmor på besøk til meg i flere timer, og mens hun var der, ringt søsteren hennes til meg også, for å høre hvordan det står til og invitere meg på uformelt besøk på lørdag. Familien til BF er bare helt fantastisk, hver og en av dem!!!! Ingen har sagt et negativt ord, og de snakker hele tiden om at dette barnest bare er en enorm berikelse i deres sammensveisede familie. Jeg vet at jeg er utrolig heldig i forhold til mange her inne, og kanskje spesielt fordi Lille ble til på en one-night stand, og jeg og BF har verken en fortid eller en fremtid (kommende oldeforelde ymter stadig om at de troooor at vi kommer til å finne hverandre etterhvert..)

BF skal fremdeles være med på fødselen ja, men når det gjelder venninnen min så vet jeg ikke helt.. BF blir stille og utilpass når vi er sammen med andre, så jeg tenker kanskje at det vil være best å ha bare han der, slik at han ikke mister rolle han bør ha når den nye hovedpersonen i livene våre kommer. Men har heldigvis litt mer tid til å tenke på det..:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...