Sivalur Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg liker Moussaka med kyllling kjøttdeig. Sånn pakke fra Toro.
Mersa og gutta <3 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Vi bruker det som vanlig kjøttdeig vi, så alt du vanligvis bruker kjøttdeig til :-)
katlinka Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Du kan vel egentlig lage det meste med kyllingkjøttdeig; taco, pita-rett, kyllingkjøttdeig og pasta m saus, burgere... Denne syns jeg var veldig god, plukket oppskriften opp her inne: Kyllingburger Ingredienser: 500 g Prior kyllingkjøttdeig ½ ss salt 1 ss tomatpuré 2 egg 1 finhakket løk 1 ts oregano 1 ts paprikapulver 4 hamburgerbrød 1 tomat 1 rødløk 4 sylteagurker 1 håndfull salatblader Fremgangsmåte: Bland kjøttdeigen med salt, tomatpuré, egg, løk, oregano og paprikapulver. Smak til med salt og pepper. Lag 4 fine hamburgerleiver og stek dem i smør ca 3 minutter på hver side. Varm hamburgerbrødene og legg på salat, tomatskiver, rå løkringer og sylteagurk og ha burgerne på toppen
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg pleier og kryddre den og steke den som vanlig kjøttdeig, har oppi en purre, en boks med mais og en fløte, serverer med ris ved siden av. Det er faktisk utrolig godt og enklet:) Men man kan jo bruke kyllingkjøttdeig som vanlig kjøttdeig da:)
bassemamma Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 Dette høres godt ut... Sønnen min på 3 år elsker hjemmelaget hamburger! Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå