Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 hvem er du egentlig?. jeg er en passiv følger av denne siden kan man si. har ett barn som er fire år og du er en av de som er mest akktive her og har vært det i noen år nå. hva er det som gjør at du er så engasjert da? svare på masse innlegg osv? dette er ingen kritikk asså men jeg begynnner bare å bli nysgjerrig jeg på hvem du er. hva du står for? hvorfor ett så sterkt engasjement, og til tider ganske krasse tilbakemeldinger? må vel få med att jeg selv anser meg som en vaksineskeptikker.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Bare kall meg Dr. Yppert så er jeg mer enn nok fornøyd. Har vært her kun i 1år og mnd. Også har jeg en haug av uvaksinerte barn:-)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Få deg en hobby som dektetiv på si, kanskje du finner noen svar på det du søker.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Den var bar Angelica...skikkelig morsomt....NOT! Må si at Dr. Yppert er hakket bedre til å irritere enn du er.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Hmmm...hvem sa noe om å irritere, dette var et seriøst svar om hva slike anonyme burde gjøre.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 jeg er en sauepuler fra hommelvik. jobbet som homeopat, men måtte sykemeldes pga mye krangling med de andre i bygget. har redda selvmordsangelica og lever nå i evig skrekk fordi jeg er bustet på dib!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå