Gå til innhold

Hvor lang tid tok det fra dere søkte til dere fikk barnehageplass??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ooii det tok lang tid. søkte også i januar 2007. fikk svar i desember at han skulle begynne i februar 08, slik jeg ville. ei venninne fikk svar i jan (søkte februar 07) så sønnen hennes begynner i mars 08. vi begge bor i OSLO....

wow, hvor i oslo bor dere da? Er jo kjempeheldige som har plass. Her så venter vi fortsatt men fikk vite at vi står på 3 plass på en av barnehagene vi har søkt, men den er til gjengjeld liten så sjansen er vel ikke så stor med det aller første

Annonse

2004?? herregud. så rart. alt går jo etter annsinitet nå. du burde jammen stå først i køen da. burde ta en tlf. vi bor i søndre nordstrand da. kanskje ikke så rart? hørt det er ganske lett å få bha plass. tilhører egentlig bydel nordstrand, er på grensa liksom. bare byttet adr til moren min som bor på søndre nordstrand så etter 1 mnd fikk jeg plass hos de. har ikke hørt noe fra bydel nordstrand ihvertfall.

spiller ingen rolle om man har ansiennitet fra 2004 eller fra 2006. Man får ikke lenger ansiennitet enn fra jan 07. Så har man søkt før det så blir det automatisk jan 07.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...