emma og lillebror Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Vi ser etter en "Dagmamma"/barnevakt en dag i uken til datteren vår på 11 mnd. Dagmamma kan komme og passe hjemme hos oss eller et annet sted. Det er fint om det også er andre barn i noenlunde samme alder tilstede. Vi ønsker å starte så snart som mulig. Fra mai ønsker vi muligens å utvide noe, men dette kan eventuelt avtales når det nærmer seg. Du kan også bo på Hauketo, Nordstrand eller et annet sted på vei fra Oppegård til sentrum. Håper på svar fra en snill og omsorgsfull person som er glad i barn:-) Mia
muimiudo Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Jeg tror jeg kan passe datteren deres. Passer ingen andre barn nå, siden vi flytter, men kan passe henne hjemme hos dere. Hvilken dag trenger dere barnepass?
emma og lillebror Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Onsdag passer best, men vi er fleksible. Fortell litt om deg. Har du hatt dagbarn/passet før? Egne barn? Hvor bor du? Osv Mia
muimiudo Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Er 19, bor i Ski. Har ikke hatt barn, men har hatt en del erfaring med å passe- ikke så veldig mye. Er veldig tålmodig, opptatt av sunt kosthold. Jobber som personlig assistent på kvelden. Du kan ringe meg på 97526348 for å få vite mer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå