Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei jenter.

er i gang med mitt første fryseforsøk - og snakket med de i dag og fikk lov til å ta opp de to eggene som er i samme ampullen.

men spørsmålene suser gjennom hodet.

skal sette inn på fredagen - hvilken dag tar de opp og får jeg beskjed om de overlever opptining eller må jeg vente til fredagen når de skal settes inn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136757955-noen-som-vet-ang-frysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bethenc:o)

Da tar de med all sannsynlighet eggene dine på torsdag,og så ringer de deg når eggene har tint. Hvis de deler seg fint er det klart for innsetting. de ringer deg da torsdagen,meg har de ringt alt mellom kl.10.30 og 13.30

Å så spennende med to egg da:o)!!

Lykke til videre! Fredag går det fort til

Klem

Det er dessverre slik at man ikke hvet om eggene vil overleve opptining, fikk ved forrige fryseforsøk beskjed om at kun 30 % av eggene overlever opptining, men ser nå at de operer med tall på 60%, så ikke hvet jeg.

Ved forrige fryseforsøk ringte jeg Riksen kl.10 samme dag som jeg skulle ha innsetting for å få vite om eggene hadde overlevd, ganske så nervepirrende. Så du må nok bare smøre deg med tålmodighet og krysse fingrene, og ringe inn på fredag.

LYKKE TIL!!

å det blir spennende.. skal tine opp et rør med to egg i og jeg håper begge overlever... men hvis bare et overlever er det vel ment sånn tenker jeg da...

så de ringer dagen før- altså torsdag i mitt forløp? jeg er i porsgrunn, vet ikke om dette kan være anderledes fra sted til sted?

Ja det er godt mulig at de har litt forskjellig praksis i fra sted til sted. På St.Olavs ringer de alltid dagen før fordi det er da de tar opp eggene.

Eggene mine overlevde tiningen,men delte seg ikke som forventet så det er akkurat som Mari 75 sier at det kan skje en del helt frem til fredag. Jeg skulle ha innsetting av to egg fredag 25/1, og da jeg kom til innsettingen hadde ikke det ene egget som hadde sett veldig bra ut på torsdag, utviklet seg så bra likevel. Men på de to andre fryseforsøkene mine har det gått veldig bra. St.Oalvs har en overlevelses prosent på mellom 60-70% på fryseforsøkene.

Kan du ikke ringe klinikken din og høre,så slipper du å lure på det:o)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...