connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Dette er mitt andre sv.skap. Sist er 7 år siden. Hadde ingen dille da. Eneste som forandret seg var at jeg, som er tab x-tra avhengi, sluttet å drikke det og begynte å drikke flux soda i steden. Nå er jeg gravid igjen, men ikke noe skjer denne gangen eller. Må vel være glad jeg ikke vil ha murpuss, dopapir og sånne ting. Men ett lite snev av en dille hadde vært litt koselig. Hadde en ekstra forkjærlighet for surkål rundt juletider, men det og forsvant.... hm.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 hehe småskuffa her å.... ingen dilla på noe... spiser vanlig. ingen spesielle behov etter noe.... kjedelig hehe....
mamsen=) Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 samme her også... kjedelig. Eneste jeg merker er at kinamat har jeg helt mista lysten på, og lukta av røyk gjør meg kvalm.. Hadde vært litt gøy med dilla på noe, alle spør jo om det også..
Annetteaune Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Har ikkje hatt dilla på nån ting æ heller. Men det e nu like greit. Ettter su\innsykt med kvalme e æ fornøyd nu m å glede mæ over vanli mat
Endelig mamma! Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg er helle ikke dilla på noe, for meg er det nesten motsatt... Det vil at at det er ting jeg likte før som jeg ikke orker tanken på nå. Middagsmaten er ganske ensidig her i huset, men nå må jeg ha forandring... Blir nesten dårlig av tanken på visse matretter. Så jeg har med andre ord blitt mer kresen etter at jeg ble gravid, hehe...
C@milla *EMIL* Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Ja jeg også har det sånn.. litt antidilla egentlig.. Eneste antydning jeg har hatt til diller, er at jeg måtte drikke så mye melk de første mnd.. Tror egentlig jeg hadde litt lite kalsium jeg.. for det gikk over etter ei stund. Drakk det ikke til alle tider heller, men bare til måltidene, men drakk mange glass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå