Høstsol Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg liker Theodor best,men gubben liker det IKK, og Theo er i allefall uaktuelt iflg han... Han liker Tobias,men jeg er litt skeptisk da det er så poppis... Æsj, vanskelig med navn gitt!! Theodor Teodor Tobias Thobias ?????? Hvilket er finest?
Poteto Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Tobias er fint.. men liker Theodor og, er litt mer "spesiellt" det, litt uvanligt. å eg liker litt uvanlige navn
Kjukka Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Tobias er finest, men Teodor er fint det også...
Vannmann35 Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Theodor er best. Tobias er så utrolig oppbrukt. Kjenner selv to små... Hva med andre navn da som: Torben Torarin Tormod Tord Torvald
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Torbjørn Tormod Torleik Torgeir Tørres Tollak Toralf
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Begge er fine! Legg lapper i hatten og trekk! Men skriv i så fall Teodor, med den ekstra h'en ser det bare teit ut. :-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Begge er fine navn, men ja...mye brukt (spesielt Tobias). Jeg ville gått for Teodor... eller Torarin som noen foreslo lenger oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå