janneobr Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei, vi hadde en Teutonia Joe 2004-modell til storebror, men så ble understellet ødelagt. Mye tull og frem og tilbake senere - og ingen svar på gjentatte henvendelser til ping-pong der vi kjøpte vogna - var vi så dumme at vi bare gav opp. Nå venter vi nr to i april og hadde egentlig bestem oss for å kjøpe ny vogn (EW Sky), men så er det jo mye bra med med Teutonia + at det føles litt ille å kjøpe ny vogn igjen. (Har jo både reisetrille og en GT Safari til storebror, så det er jo ikke det at vi har klart oss uten nye vogner heller...) Derfor lurer jeg altså på om det er noen som vet om det går an å sette sittedelen fra Joe på et Spirit S3 understell, og om det i så fall er mulig å bare kjøpe understellet?
janneobr Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2008 Hei, nå har jeg fått butikken til å undersøke for meg. Og i tilfelle det er noen andre enn meg som lurer på om Joe og Spirit S3 er kompatible, vil jeg bare skrive at det er de altså ikke. Det ser ut til at festeanordnigene/patenten på festene er identiske, men sittedelen på Joe er visst for bred for understellet til Spiriten. (Eller var det omvendt? Uansett er den ene for bred.) Så da ble det ny vogn likevel da! Litt glad for det også... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå