Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 2 åringen skal kle seg ut som et dyr:trenger noen gode råd om va vi kan finne på.Må ikke være for skummelt og innviklet da....
Mersa og gutta <3 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 strømpebuske og body/genser i samme farge, hårbøyle med ører og hale av garn! Og kanskje noe ansiktsmaling...? Så er det jo bare å velge farge og ører etter hvilket dyr man skal være :-) Løve er jo gøy! I stedenfor ører på hårbøyle kan man ta papp, klippe til hull til ansiktet, feste på strikk (som man har bak hode så pappen sitter fast. Mal pappen i gul/orange og ha litt silkepapir i samme farger på (blir mer levende da) Genser og strømpebukse kan være orange :-) Lykke til! Karneval er gøy!
Tassen79 Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg ville tatt meg en tur på Nille, der har de hunder, frosker og løver i allefall, til kr 129,-. Jeg kjøpte 3-4år til guttetassen min, den den var nesten for liten og han er ikke en stor 3åring. Lykke til
Mamma til verdens beste barn Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg kjøpte kaninkostyme til min gutt på Brio lekebutikken, kostet 199,- Blir en søøøøøøt liten kanin med rosa på magen:) Ha-ha, jeg gleder meg til å se ham!
Herkules Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er også p¨å genser og strømpebukse, hale og ører Må finne ut hvilket dyr først Jeg var Rosapantern jeg da jeg var liten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå