marianelle Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er det noen som har noen som helst erfaring med denne vogna? Vet ryggen ikke kan legges helt ned, men hva menes egentlig med hvilestilling?? Vil gjerne ha en vogn som man kan ta med som handbagasje på fly, da de der forb**** folka som stuer bagasjen har ødelagt 3 vogner for meg! Noen som har noen andre tips på vogn?
sivuna Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Dytter, denne lurer jeg også på... HAr hatt carena på reiser,men har lyst å ha ei jeg kan ha med meg på transfer.. Altså ikke ei jeg må sjekke inn vanlig. Zapp vet jeg om ja, men absolutt en fordel om denne er like snerten siden den har en hvilestilling som gjør det litt lettere med en liten blund...
kristin2 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Tenkte bare si at dersom dere skal på langtur så har du mulighet til å få ta med en vanlig paraplytrille helt inn på flyet og som du får utlevert når du skal på transfer. Null problem. Har selv sett på ABC take off og ryggen kan bare legges bittelitt tilbake så hvilestilling er nok å ta litt sterkt i, hvertfall hvis poenget er at et barn skal sove godt. Skal selv på tur til Australia nå i februar/mars og skal da ha med vår Titanium Baby paraplytrille (som kan legges helt ned). Denne får vi ta med inn på flyet og crewet tar vare på den helt til vi mellomlander, får den da utlevert igjen. Flyr med Singapor Airlines og det var ikke noe problem med paraplytrille så lenge barnet er med på flyet. De samme reglene bør jo også gjelde innenlands, selv om jeg faktisk har opplevd å reist fra andre siden av verden, fått trillen utlevert på alle flyplasser bortsett fra på Gardermoen, der kunne vi visst ikke få den og måtte dermed bære ungen før vi fikk ta flyet videre innenlands i Norge. Hvorfor aner jeg ikke, syns bare det var veldig sært.
Phantom´ Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Vi fikk den ikke med oss i Thailand, De mente det kunne være gjemt stikkvåpen inni rørene.... !!! Gjett om mor var sinna da. 3 timer til avgang, 14 timers flytur med mellomlanding midt på svarte natta... men nei da, her skulle ingen vogn gjennom sikkerhetskontrollen...
kristin2 Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Skjedde dette på Gardermoen? De er så jævlig sære der. Greit nok at de skal sjekke godt etter, men stikkvåpen i rørene, hallooooo!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå