Gå til innhold

kløe i underlivet-ikke sopp

Anbefalte innlegg

Er nå i 2.trimester og har siden jeg ble gravid vært plaget med grusom kløe i underlivet, og da spesielt rundt sjedeåpningen. Dette er mitt 3.svangerskap, og har aldri tidligere vært plaget med dette. Jeg har vært hos lege og tatt alt av prøver men de finner ingenting. Sopp er det heller ikke.

I denne tiden har jeg prøvd ALT, og nå trenger jeg råd fra dere. Holder jo på å bli GAL! Noen ganger er det så ille at jeg klør meg til blods. Bruker ikke truseinnlegg.

Jeg har prøvd 2 ulike merker (vagitorer og kremer) mot sopp sånn just in case. Jeg har vasket meg ofte, mer sjeldent, med såpe uten såpe med nytt såpemerke igjen. Jeg har gått med truse, uten truse. Sover alltid truseløs om natten. Jeg har prøvd 2 ulike merker (vagitorer og gele) med melkesyrebakterier for å se om balansen der nede ble bedre. Jeg har til og med kjøpt meg en fuktighetskrem med pH 3,5 beregnet på underlivet (visste ikke det fantes en gang), for å se om det kunne hjelpe.

Ingenting virker og sexlivet mitt er helt på trynet:-(

Hva skal jeg gjøre?? Noen med noen fabelaktige ideer som kan redde mitt ikkeeksisterende sexliv??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136756531-kl%C3%B8e-i-underlivet-ikke-sopp/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har faktisk hatt det slik, og det som har fungert hos meg er å vaske godt om morgenen. Bytte truseinnlegg ofte, slik at det hele tiden er tørt.

Også innimellom så har jeg brukt en salve som er for barn (husker ikke hva den heter, men er i hylla der det er salve for bleieutslett, den er mot eksem og psoriasis).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...