Gå til innhold

Var på omvisnning på føden i går ... :).

Anbefalte innlegg

Var med svangerskapsgruppa på omvisning. Rart å se igjen rommet der jenta mi blei født. :) Mens vi stod der kom det ett høyt babyskrik fra rommet ved siden av, og da blei en liten født i det sekundet. Snakk om å bli missunnelig. Tror det kriblet i magene til de fleste av oss da.

Før vi dro bort på føden var vi på lindex på salg. Og da måtte vi bare kjøpe bodyer til lillemann. De har knapper hele veien så han slipper å ta de over hodet. Kjøpte 3 stk og en bukse. Bare 65 kroner! så da er første tøyet innenfor husets vegger.

Nå gleder jeg meg veldig, og da går tiden enda seinere.

Fortsetter under...

Høres ut som en bra dag:)

Sikkert litt sprøtt å stå der mens amn hører noen andre føde.

Da hadde ihvertfall jeg fått frysninger!!

Jeg har ikke handlet noen til den nye babyen ennå. Men mamma har..hehe...hun kom med verdens morsomste velour dress i grønn og turkis med prikker på baksiden.

Må vel handle litt snart jeg også...

Vi har god tid da, men var så billig. Også anbefales de bodyene med knapper hele veien. veldig kjekt. Det var sprøtt å stå der og høre den veldig nye babyen. Var skikkelig missunnelig. Møtte også ei jente som hadde født klokka 2 samme natt. Hun stod å stelte den lille jenta si. Jeg og vil ha ut den babyen!!! Men er veldig glad jeg har termin på våren. er mer stress med snø og kulde ute. får tenke sånn.

Jepp det vet jeg alt om. Lille gutt ble født i Januar i fjor. Var ikke mye ute de 2 første mnd. Men det var veldig deilig å ha en passe stor ungen når sommeren kom. Var enklere å ha han med på stranda og slik. Men men alle tider har vel sine fordeler og ulemper.

Men det som ihvertfall blir flott er at når den siste mnd i svangerskapet kommer så slipper jeg å knyte eller dra på meg store vintersko!!! Det var et sant helvete sist, Nå skal jeg ha kjipp kjapperen...eller no slik!

Haha, kjenner til det med vintersko. Skulle helst hatt kjipp kjapper alt nå. Men snart halveis i februar.. går mot lysere tider. Mi første blei foressten født i oktober, og det var i grunn en okei tid. Blir spennende med sommerbarn denne gangen. Og campinglivet med baby. :)

Camping og baby funker jo kjempe fint!

Man har jo alt man trenger i umiddelbar nærhet på tur. Yppelig måte å reise med barn fant vi ut i fjor sommer.

Blir nok mer camping på oss, billig og moro!! Hadde ALDRI trodde at jeg skulle si det men...man forandrer seg når man får barn.

Annonse

Vi har campingvogenen på fast plass. Så vi kjører ikke rundt. Veldig greit. Må bare være obs på varmen inne i vognen og sånn tenker jeg. Storesøster på 7 år elsker camping. Hun er så fri når vi er der. Så det blir en deilig måte å starte barsel tiden på.. håper jeg. :)

hm.. vet sannelig ikke om det blir noe svangerskapskurs på meg.. for den derre jordmorra mi er bare drit surrete.. hun hadde glemt å spørre meg om jeg ville være med så hun hadde sendt lista.. så jeg måtte ta kontakt med sykehuset selv.. og det har jeg gjort.. men trur du man får noe svar når det st¨år på rket at det er en fordel å sende mail??? NEIDA.. er det lov å bli frustrert over ting da??

Oi, ikke kult. Ring å mas på de. Kan jo si at du har veldig lyst og at jordmor glemte deg. Putt på noen gravide hormoner og hør skikkelig trist ut... så ordner det seg nok. Jeg syntes det var koselig å møte andre gravide fra samme by, pluss snakke litt generellt på fødsel. selv om jeg har født før.

Høres ut som en god sommer ferie plan. Hvis barna koser seg så blir det kos for oss også har jeg funnet ut.

Når vi skal ut å spise så tenker vi først om det er lekerom eller lignende der før vi velger hva vi har lyst på å spise..hehe...jada har blitt småbarnsmamma. hehe

Vi skal stasjonere oss på hytta i Stange. Der er det fint for Sunniva, datteren til mannen min på 6 år og lettvindt for oss med to små tasser. Stor deilig plen og ingen biler å være redd for.

Gode bade muligheter i mjøsa og mye å dra på hvis det skulle bli ordentlig dritt vær en dag eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...