Gå til innhold

Treff på dolly i sandnes!! 25.02 kl 19.30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt opp nytt treff den 25.02..På dolly dimpels i sandnes.De drev med oppussing sist derfor ble treffet flyttet i siste liten..

Men det er nå ny mulighet til å henge seg på for alle som venter små..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!! e det same gjengen som møttest 4.februar?? + nye??

Skrevet

Jeg blir med :) Koselig å møte nye folk!!

Skrevet

Eg e med, klar som et egg :-)

Det var veldig hyggelig i forgårs.

Håper det kommer enda flere!!

Jeg har termin i slutten av september, så du er ikke alene hvis du er nygravert :-) Bare å komme selv om du ikke har mage!!!!

Skrevet

hive meg på eg og sjøl om eg ikkje har termin før i juli:) så viss formen e bedre blir eg med:)

Skrevet

Hei!

Denne gangen vil eg og ver m, må skaffe meg barnevakt i god tid denne gangen ;-)

Har termin i juni :-)

Skrevet

Hei alle sammen! Er ny her men har kjempe lyst å være med, kjenne ingen som er gravid så har bare erfaring fra det jeg leser :-)

Håper at d er mange som er med:-)

Skrevet

Blir med jeg også, termin 22 april :-)

Skrevet

Jeg har kjempe lyst til å komme - men kommer litt seint da ridetimen min er slutt 1930

Hvordan finner jeg dere??

Skrevet

Heisann alle sammen.Da har jeg bestilt bord for 12 på dolly rett utenfor vågen 33 på sandnes..Så det er bare å komme for dere som har meldt dere på..Men folk som issje har skreve innlegg e og hjertelig velkommne..Jo mer me blir jo bedre..Det e bare te å komma inn dørå på dolly så ska me nok greia å finna kverandre..der står reservert for gravide på bordet..men eg e der fra 19.15..

Hilsen merete

Skrevet

ah....dritt og....sambo må jobbe i kveld! Håper han kommer hjem før kl.1930. men viss ikke vil jeg være med neste gang!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...