Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

Jeg føler jeg ikke alltid får mye ut av Crinone- "flasken", har min 4.innsetting (fryseforsøk), og har ikke brukt Crinone før nå. Rister flasken og trykker så hardt jeg klarer å få ut luften, men ser at mange ganger når jeg studerer "flasken" mot sterkt lys, så har ikke mengden gel minket.. Eller kan jo hende at jeg har fått ut noe i midten, men burde vel ha fått ut mer. Kroppen produserer ikke progesteron selv i fryseforsøk, så dette er jo alfa-omega.. Har fått mannen min til å hjelpe meg, da får han ut mye mer og ser på "flasken" at innholdet har minket.. Gjør akkurat det samme som han, men klarer ikke å trykke så hardt som han da... Noen av dere som opplever dette??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136755900-sliter-med-crinonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som oftest når jeg har satt Crinone så er flasken helt sammentrykt etterpå, men jeg har opplevd som du at den ikke klemmer seg sammen, men forblir spent.

Prøv og bruk en knappenål og lag et lite hull i flasken. Da blir det ikke slikt trykk, og gèlen skal være lettere og få ut.

Hei Frøya,

Takk for svaret. Hm, jeg trykker kun på den "boblen" man skal trykke på, trykker du på hele flasken? Hvor lager du dette hullet, i toppen? Tror du at jeg ikke har fått ut noenting de gangen jeg ser at innholdet ikke har sunket i flasken? Da er vel løpet kjørt for dette forsøktet også... At man ikke kan forenkle dette og få ta sprøyter i steden, er nok bekymringer som det er!

Hei:)

Jeg trykker nede på og over hele boblen for og få klemt den helt sammen. Jeg ville også laget et ørlite hull nede på den boblen da det er her luften sitter om jeg hadde hatt problmer med og få trykt den sammen.

Jeg vet ikke om det har vært endel i flasken når du har tatt den ut. Har du prøvd og klemme på den etterpå? Bare for og se om du får ut mer??

Kan du ha satt den mot skjedeveggen om det er vanskelig og få ut noe??

Alternativet til Crinone er såkalt Progrestan, men det er vel et styr det også...

1000 takk igjen for svar:-)

Jeg får trykket sammen, hører et lite "skulp" liksom... Når mannen min gjør det samme som jeg prøver, så får han ut alt. Jeg prøvde å klemme ut mer på en tube igår som jeg fikk lite ut av, fikk da ut 2mm med krem ca... Setter den rett inn og merker ikke at den kræsjer borti noe...

Har brukt Progestan før, hadde mye bivirkninger av det, det er greitt nok, men NAV godkjenner ikke dette til refusjon, så blir veldig dyrt å betale mye ekstra i utgifter, synes grensen på 15000kr er dyrt nok;-)

Jeg får bare "krangle" videre med denne crinonen og få dette til å funke.. Jeg har fått en progesteron-gel av min homeopat også som jeg bruker, så noe har jeg vel fått i meg..

Lykke til deg :-)

Om du hører det lille "skulpet" så får du helt sikkert i deg mer enn nok:)) Regner med det betyr at mesteparten er tømt ut, og at det er lufta som kommer tilslutt.

Det vil vel alltid ligge litt igjen i selve flaskehalsen siden vi kun klemmer nede på bobla.

Nei du, dette går så fint så:o))) Tror helt sikkert at du får i deg det du trenger:O))

Lykke til til deg også!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...