Gjest Skrevet 12. februar 2008 #26 Skrevet 12. februar 2008 Jeg bestillte 08 modellen ja. Det var viktig for oss å ha seperate kalesjer. Den ha også justerbart håndtak. Jeg kikka litt rundt på de butikkene her på sørlandet ang pris på ny vogn, og etter at jeg i tillegg har hørt så mye positivt frs babayjungle blei valget enkelt. Jeg bestillte ikke bare vogna, men også noe utstyr til den vogna jeg allerede har(ei urban jungle). Jeg fikk da mail fra de straks bestillinga var registrert om at noe av varene ikke ville passe til den vogna jeg hadde bestillt. De ville ikke sende avgårde varene før jeg hadde bekrefta at jeg hadde bestillt riktig.For det hadde jeg jo.-) Så langt er i allefall jeg fornøyd med både tilbakemeldinger og service- før pakken er i hus..hehe
midsommerbaby Skrevet 12. februar 2008 #27 Skrevet 12. februar 2008 Jeg lurer på en ting ved Easywalker Sky. Hvor længe tror I barnet kan ligge og sove i sportsdelen? Jeg satser på at bare skulle have èn vogn, og det er vigtigt for mig at barnet kan ligge I vognen ude og sove. Regner med at bruge baggen i 6-8 måneder og derefter sportsdelen med en voksipose i. Min søster, som har to små børn, mente at den så for kort ud og at det er en ulempe at fodstøtten ikke kan hæves. Nogen der har erfaringer med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå