Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Merkelig nok har jeg ikke helt lagt merke til denne vogna før igår??!!!??? Og ble kjempenysgjerrig da den virket så lett og nett:D MEN! Finnes det noen butikk her på østlandet som har vogna utstilt? Ser at den er i flere av de utlandske nettbutikkene osv, men vil jo gjerne prøvetrille og titte ordentlig på den før vi evnt kjøper.. Kan man snu sportsdelen begge veier på den modellen med svinghjul eller er den som Oth vendt fra deg hele tiden? Noen med erfaring med denne vogna (fortrinnsvis mes svinghjul...)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har bare erfaring fra Classic modellen, men det er en fantastisk bra vogn. Utrolig lettkjørt. Sportsdelen kan ikke snues på noen av modellene. Se www.easywalker.no -der er det link til forhandlere.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Barnas hus hadde EW før hvertfall, lenge siden jeg har vært der nå. Så jeg er usikker... Vi har den, sportsdelen kan ikke snus, men den er utrolig lettkjørt, regulerbart håndtak, full liggestilling i sportsdelen, lun og god bag til baby og lett. Veier knappe 13 kg, og er omtrent like smal som Oth, og den har delte kalesjer, sllik at en slipper å ha kalesjen over babyen.
eple3 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Barnas Hus på Alnabru har den fortsatt. Ellers har de den også på Svinesund (er det Happyland det heter?) Jeg lurer på denne vogna selv - den ser veldig lettkjørt ut og er lett og legge sammen, samt liten vekt. Ulempem som nevnt her, er at du ikke kan snu sportsdelen
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 vi vektla ting som vekt, regulerbart håndtak og delte kalesjer som viktigst da vi kjøpte DW. Frøkna er ca 19-20 mnd når vi får babyen, og da vil hun nok bare sitte forovervendt likevel. Når babyen skal over i sportsdel, er vel snuppa godt over 2 år, og da satser vi på å kun bruke søskenvogna på lengre turer og nødting. Og heller bruke den vanlige vogna som frøkna nå bruker til babyen. Og da så vi ikke på det med motvendt vogn som så tungtveiende.
janneobr Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 De har den også på den barnebutikken i Smalgangen på Grønland. Der er det god service og jeg fikk prøvetrille med noe litt tungt oppi for å få en bedre feeling med hvordan vogna er, svar på en masse spm og generell god informasjon, måtte ikke 'lirke og lure' alt ut av ham (som jeg har opplevd på Barnas Hus). Men, skal ikke svartmale Barnas Hus helt, har også opplevd å få god hjelp der selv om de siste gangene jeg har vært innom, har det bare vært helt uerfarne ekstrahjelper som hverken har særlig kunnskap om produktene eller er særlig interssert i å yte god service.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Den med svinghjul foran heter Easywalker Sky, så ganske nettopp at de har den i en barneutstyrsbutikk på Grønland i Oslo, ikke Barnevognhuset, men en annen sjappe som ligger innerst på Grønlands Torg. Den var stiv på pris der, men de har den ihvertfall, sånn at du kan prøvekjøre. Sist jeg var på Barnas hus på Alnabru hadde de både classic og sky, førstnevnte nedsatt, så verdt å sjekke hos dem også. Classic er forresten på salg på babyjungle.nl., tror jeg da. Jeg vurderer og denne vogna - trolig classic - den er enda lettere enn Sky - eneste aberet er som du sier, at ungen ikke kan sitte mot meg, og at ryggen ikke kan legges helt ned i sportsdelen. Tror heller ikke at selve dypbagen er av de største, noe som jo kan være negativt, hvis ungen må gå over til sportsdelen supertidlig, og sitte vendt fra deg allerede ved 4-5 måneders alder. Men det går jo oftest helt bra, og mange barn liker å se på verden. Vogna er etter det jeg har hørt relativt stabil, utrolig lettkjørt og smidig, både på asfalt og grusveier, særs enkel å legge sammen, og ikke minst, rent og enkelt design uten alskens dill!
Phantom´ Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har EW classic, og er kjempefornøyd! Bruker den til en 3-åring nå, men babisen skal overta. Har også bag på den, og svingbart forhjul (ekstrautstyr på classic) Men som nevnt over her er det en ulempe at bagen er liten og at vogna ikke kan snus. Vi kompenserer med å ah en ekstra vogn i tillegg som vi skal bruke som sovevogn hjemme, og etterhvert sikkert som sovevogn i barnehagen (simo kombi) EW er superlett. Veier 7 kg. Kan pakkes i bag, noe som gjør at den ikke blir ødelsgt på f.eks flyreiser. Jeg har hatt tilsammen 9 vogner fordelt på 3 barn , og EW er absolutt den jeg har vært mest fornøyd med! hehe... skulle trodd jeg var selger...
Tammi Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 EW selges på "Engler og cowboyer". Fant den iallefall der på Gjøvik.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2008 TUSEN TAKK for alle svar jenter:D Helt topp med så masse tilbakemeldinger!!! Og masse gode svar. Dere er en herlig gjeng!
Lea M Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 har tenkt å selge min easywalker, 2007 modell. ny pris 6000,- selger den for 4000,-. inkl. regntrekk og bag del som ikke er brukt. er du intressert ta kontakt så kan jeg legge ut bilder av den.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er muligvis interesseret. Kan du ligge billeder ud. Og fortælle hvor du bor. Jeg bor i Oslo.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Til dere som har svart at dere liker vognen godt - har dere alle kjøpt den i butikk i Norge, eller har noen erfaringer fra kjøp av vogn via nettet fra utlandet? Jeg bare lurte, for jeg er litt usikker på om jeg skal tørre å kjøpe fra Tyskland eller Nederland...
sivuna Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 www.babyjungle.nl !! ingen over, ingen ved siden. super service og de er vanligvis billigere enn de fleste andre.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 Signerer sivuna !!! Og reklamasjon slår de norske butikker en høy gang. Makan til service har jeg aldri vært borti !
Tammi Skrevet 9. februar 2008 #16 Skrevet 9. februar 2008 Jeg skjønner at EW er mye billigere å bestille fra feks. Bbyjungle enn å kjøpe i norske/svenske butikker. MEN - Hvis det er en stor del på den som går i stykker e.l. og denne må returneres, blir det jo fort dyrt da?? Og da går vel fort vinninga opp i spinninga? Litt skeptisk til å kjøpe ting som er så dyre i utgangspunktet på nett jeg, men mulig jeg bare er gammeldags ;o)
gerd Skrevet 9. februar 2008 #17 Skrevet 9. februar 2008 Noen som vet hva som kommer i tillegg med tanke på toll og slikt? EW sky koster 399,-. Dette blir vel 3200 NOK sånn ca. Hva kommer i tillegg til denne prisen?
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #18 Skrevet 9. februar 2008 De sender nye deler til deg, de dekker frakta.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #19 Skrevet 9. februar 2008 Om du går på order online og velger Norge, så får du opp prisene uten NL VAT gerd. Og så legger du til 25% moms. Frakta er på €60.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #20 Skrevet 9. februar 2008 Kan ikke snus? Selvsagt kan den det! Bare se på noen bilder det da, så ser du med en gang at babyen ligger i bagen sin vendt MOT deg, og senere når den blir større kan den sitte uten bagen vendt FRA deg. Slutt å desinformere folk her.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #21 Skrevet 10. februar 2008 Hei. Ser noen skriver at bagen på EW er liten. Jenta mi ligger i bag fremdeles, hun er straks 8mnd og hun har god plass med dun-pose. Hun er ikke den aller største, men ikke den minste heller. Syns ikke det er liten bag... (Vi har sky). Er veldig fornøyd. Sjønner egentlig ikke poenget med 3-hjulsvogn uten svingbart hjul, det er jo det som gjør det genialt!
sivuna Skrevet 11. februar 2008 #22 Skrevet 11. februar 2008 Så lenge det er garanti/reklamasjonssaker dekker babyjungle frakt og andre utgifter. Og det tar vel ikke særlig lenger tid enn med alle de "superraske" butikkene her hjemme heller, inkl frakttid. Mange her må jo sende vognen til et verksted uansett! Om du knerter noe selv "med vilje" måtte du jo uansett betalt reperasjonen her hjemme, og kan vel fortsatt sikkert gjøre det her selv om du ikke har kjøpt det her, så lenge du likevel betaler. Men vi er jo alle så forsiktige med vognene våre! Det går ihvertfall gjetord om babyjungle's fantastiske service her inne, og jeg kan ikke si annet enn at jeg hittil er hjertens enig!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #23 Skrevet 12. februar 2008 Noen som kan regne ut for meg hva en EW Duosky med 1 stk bag vil koste å bestille fra babyjungle.nl, alt inkludert??? Og blir den levert på døra? Eller må den hentes på et lager etc? Jeg bor ikke i nærheten av noen storby.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #24 Skrevet 12. februar 2008 Hei Jeg bestillte akkurat Duowalker Sky fra babyjungle.nl! Det jeg bestillte var: vogna 452,94 EU (ca. priser) bag med lav kalesje 113,45 EU frakt er på 60 EU SUM 625,45 dette er det du betaler til babyjungle. SÅ kommer momsen/toll på 25% grovt regnet vil pris på vogn og bag komme på 6446 norske kroner Fant ut at jeg kom til å spare ca 2000 kr i allefall og det er jo ikke verst. Jeg fikk mail om at pakken er sent og kan spore den opp underveis og se hvor den befinner seg.Pakken kommer på døra etter rundt ei uke. Sånå venter jeg i spenning på pakka mi i allefall :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #25 Skrevet 12. februar 2008 Supert med raskt svar! Takk ca82 Synes det er litt vanskelig å regne ut riktig, derfor veldig greit med litt hjelp ;o) Skal vurdere å bestille på nett jeg også nå. Dette kom ut billigere enn jeg trodde, og det er sikkert 08-modellen det er snakk om?? Står ellers så mye positivt om babyjungle.nl her inne også. EW 08 har løsninger jeg synes er smartere enn tidligere modeller. Har satt inn annonse i lokalavisa her og lignende, så skal først se hva slags tilbakemeldinger jeg får der. Men må si at det er fristende å bestille en 08-modell til den prisen, i stedet for å gå ned en 1000-lapp å få med dobbel kalesje osv. (eller hva jeg kan ende opp med å gi på bruktmarkedet). Hmm... Må tenke litt på dette. Eldstemann er 15 mnd når nurket kommer til verden, så vil uansett være rimelig sikker på at jeg vil betale såpass for en vogn. Dumt om den ikke blir så mye brukt, og er splitter ny liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå