Gå til innhold

Da må jeg si farvel......

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg modig tørker tårene mine, sier jeg farvel til alle dere supre jenter her inne.... Var på UL igår og da fikk vi beskjed om at den minste av tvillingene våre er død. Han leitet lenge, men fant ikke hjerteslag.... Det var en utrolig tøff beskjed å få, men heldigvis var det masse liv i tvilling2. Så nå etter 4 mnd, må vi omstille oss og fortelle alle storesøsken at det bare kommer en baby.

Legen mente på at de bare skulle la fosteret bli igjen der inne og at det kom ut ved fødsel. Men det er vel det jeg syntes er verst.... At den ligger død inni meg.......

Ønsker dere andre masse lykke til videre på reisen.....

Stor klem fra meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var veldig trist å høre.

Likevel er det fint at tv 2 har det veldig bra, da, selv om jeg skjønner at det kan ta litt tid før dere greier å glede dere 100% over det og ikke tenke på tv 1.

Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Dette var utrolig trist å lese. Vil bare si lykke til videre, håper dere allikavel opplever svangerskapet som en fin tid fremover.

God klem.

Skrevet

Hei:)

Kjempe trist å lese,men lykke til videre.

Skrevet

så utrolig trist.. skjønner at du har det veldig tøft.

ønsker deg lykke til med tvilling 2.

Skrevet

Så leit å høre! Naturen føles brutal. Ta vare på dere selv!

Skrevet

Nei og nei, det var triste nyheter.

Jeg blir redd selv også, har ikke helt tenkt tanken ut at det kan skje så langt i svangerskapet.

Du behøver da ikke forlate dette forumet. Vi vil gjerne ha deg med videre, hvis du vil/orker. Det er helt opp til deg.

Trøsteklem

Skrevet

uff, så triste nyheter. kan ikke tenke meg hvordan dere har det nå.

Vondt å miste en, godt at den andre har det bra.

Håper på å høre fra deg videre, og at du ikke blir helt borte fra oss.

Gode varme trøsteklemmer.

Skrevet

Trasig nyhet dette :(((

Ikke lett å takle.Men jeg håper gleden over tvilling 2 gjør det lettere og leve med.Selv har jeg tenkt fra start av, att dette kunne skje meg også(venter 3)Vi har jo ingen garantier..

Masse lykke til videre,stor trøsteklem fra meg

Skrevet

Tusen takk for så mye støtte.... Blir nok ikke helt borte fra dere......for det er kun her jeg har truffet så mange koselige mennesker.

Imorra får vi beskjed om de skal la fosteret være, eller om det skal ut... gruer meg litt, men tror jeg har lettere for å konsentrere meg om den ene hvis de tar den ut.

Skrevet

Dette var triste nyheter.. Jeg fikk selv dårlige nyheter på forrige ul, men det er fremdeles mulig att det går bra med begge våre. Blir noen spennende uker fremover. Ønsker deg all mulig lykke til i morgen, skjønner godt att du ønsker att de skal ta ut den ene. Blir liksom helt rar av å tenke på att enn har noe inne i seg som ikke er som det skal være. Uannsett så kommer gleden over den som fortsatt er der til å bli stor selv om det ikke kjennes sånn ut nå..

Håper å høre hvordan det går med deg videre... Lykke til !!!!

Skrevet

Utrolig trist å lese - beklager så mye at du opplever dette akkurat nå! Håper dere klarer å finne en grei løsning på hva som skal skje framover og virkelig lykke til med resten av svangerskapet.

Skrevet

Føler virkelig med deg nå. Jeg har vært der selv. Vi mistet den ene tvillingen vår i uke 19. Hadde begge to i magen frem til fødselen ved fullgått svangerskap. Utrolig rar følelse :(

Sorg og glede om hverandre.....

Ønsker deg masse lykke til videre. Send gjerne en PM til meg om du har behov for å prate

Klem C

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...