Gå til innhold

wææ, hører det er mye jeg ikke er klar over

Anbefalte innlegg

Visste ikke at et problem kunne være at man har eggløsning før uttaket, har aldri tenkt i de baner. Er dette vanlig at skjer, eller er det ytterst sjeldent?

Ellers har vi nå klart å spare 25000 kroner til IVF, mangler 35000 nå så har vi til 3 forsøk

Fortsetter under...

Det er ikke vanilg med EGGLØSNING FØR EGGUTTAK; DET ER BARE AT ALLT DET RARE SKJER MEG;SÅ SLAPP AV. Jeg har tatt nesesprayen min som jeg skal, men det er et eller annet som ikke stemmer, sprøyten sier 36 timer + til eggløsning, jeg begynte uttaket over 35 timer, var et kvarter eller lenger forsinket skulle ha startet 35 timer etter sprøyten min. Jeg tok sprøyten og allt jeg skulle etter oppskriften, på minuttet. De fortalte meg at det kan skje men det er SVÆRT sjelden, så du kan bare slappe av. Jeg har hatt lang protokoll, det er lettere at slikt skjer med kort protokoll men da blir du fulgt opp mer nøye enndet jeg ble,det er derfor de offentlige foretrekker lang protokoll slik at de slipper å jobbe i helgene, ja ja....

Det var ikke meningen å skremme noen.

ÅÅÅ, hører du virkelig er uheldig med forsøkene dine. Hva gjør de med deg nå siden det har skjedd flere ganger?? Veldig trist at du må gjennom det, er en ekstra påkjenning.

Lykke til videre, og takk for svar

Annonse

Forsøkene? Dette er min første IVF, så de kunne vel ikke akkurat vite det, men det jeg mente er at med min eneste AIH så var ikke den kontrollert, og da er det normalt at man kan ha eggløsning før sprøyta dersom legene ikke passer på, men det var min lege obs på så den gikk greit. Nå er jeg litt usikker på hvor du har fått det fra at det har skjed før. ellers så er jeg mindre enn 1 av 1000 som har reagert allergisk på nesesprayen med opphovna øyer, og full høysnue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...