september 07 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 noen som vet hvilke butikker som selger småfolk? gjerne i bergensområdet...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg antar du mener Småfolk MME, siden du er inne på Flaskemelkdebatten? (Småfolk middag og grøt får man jo mange stedet.) Jeg spurte Tine forbrukerservice om dette for en stund siden og fikk til svar (Etter en lekse om at det anbefales å fullamme i 6 mnd!) "Vi anbefaler at du etterspør produktet i kjeder som Meny, MAXI og ICA." Det har gått rykter her om at Småfolk MME skal gå ut av produksjon, jeg har ikke kjøpt det på en stund, så jeg vet ikke om den fortsatt er i salg eller ikke.
Solskinnsjenta Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Meny på bystasjonen har både pulver og småpakker med småfolk mme. Har også sett det på lerøy(?) på galleriet.
Matja Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror det må nesten være de eneste stedene, for jeg har ikke sett det neon steder! Men ferdigblandet pluss har de en del steder da. Til og med på bensinstasjoner
Mamsen og lillegutt Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 ferdigblandet pluss har de på SPAR.....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Pulver har gått ut av produksjon, men ser de selger noen steder enda likevel. De får nok ikke inn igjen da. Ferdigblandet fortsetter de å produsere. Det sies at hipp er den som er mest lik dersom du bytter merke. Lykke til! Dette er opplysninger direkte fra produsenten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå