Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hvilken av oppskriftene?

Gidder ikke yppe meg på alle:p

Skrevet

Ypp deg på den som heter 1971 ett eller annet, da, søta - jeg er god til å hekle men jeg trenger å skjønne maskeforkortelsene - har oppdaga at sjuke fireåringer og gamle hekle- og sykunster går veldig bra sammen, så nå når hun er frisk skal jeg ta den helt ut, da lizzom.

Skrevet

Innihampen;)

Remind me again hvorfor jeg ikke har hobbyer:p

Ok, sånn kort;

* UK: double crochet (DC) = US: single crochet (SC)

* UK: treble crochet (TR) = US: double crochet (DC)

Ga det deg noe mer eller?

Annonse

Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet for deres arbeidsinnsats på denne sida av midnatt! Lista er genial. Her skal det bli greier, ja. Hobby du liksom, dette er dønn seriøst, jeg er en gjenfødt Barbie-stylist, skulle bare sett retroveska jeg sydde i forrige uke, eller settet med hatt, veske og skjerf jeg hekla mens jeg venta på den andre ungen på trening.

Siden det er ni Barbier og andre avarter av puppedamer her, regner jeg med å være fraværende fra nett en god stund framover...

Skrevet

Hehe, dønn seriøst ja...

Vettu, med den oppskriften jeg har vært og tittet på i bakhodet er det godkjent som dønn seriøst;) *panikk og svettetokter*

Alle de 9 avartene av puppedamer får selvfølgelig hver sine (gjerne matchende!?) sett da eller?

Skrevet

Fnys...

Vi får se. Det er mulig, siden jeg egentlig har rundt regna en million sider som skal leses og mye som skal skrives skal du ikke se bort fra at jeg hekler hele dagen i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...