silje-Thea 010108;) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 går det ann å miste melken bare på den ene puppen? syns det har vært så lite melk i går kveld/natt og i dag tidlig så jeg har pumpet meg hver andre time i kveld..fått ut 10 ml omtrent bare på den ene puppen og ca 30/40 mld på den andre...å dette er jo myyye mindre enn det pleier å være...har vært mer melk i ene puppen enn den andre før også...går det ann å øke bare på den ene puppen?
inovember Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg "mistet" melka på bare den ene puppen for noen uker siden. Ble litt mindre i den andre og, men nesten ingenting kom ut, som hos deg, da jeg pumpa. Brukte ca 2-3 dager hvor jeg enten gav fra begge bryst ved hvert måltid, eller pumpa på den ene og gav fra den andre. Dette bør gjøres hver 2-3 time, og om natten bør det ikke gå mer enn 3-4 timer mellom da man produserer et hormon da som øker melkeproduksjonen. Litt arbeid og stress, men det hjalp meg hvertfall. Ingen vet hvorfor melka bare "forsvinner", men kan være kroppens tegn på å ha økedøgn da den siste kneika pleier å være når babyen er ca 2-3mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå