Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har hatt litt blod på papiret et par dager denne helgen og fikk derfor en ekstra sjekk på Ullevål i dag. Alt står bra til med den lille og fikk vite at det er ei lita jente der inne :-) Ingen forklaring på hvorfor jeg har hatt dette blodet, men innvendig UL viste at alt er i orden så da kan jeg slutte å bekymre meg.... Urinprøve viste litt utslag på laukocytter, men ikke så mye at jeg trengte behandling. Må bare huske å ta med prøve når jeg skal til JM om 2 uker.
MK73 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det var godt å høre! Kos deg videre med spiren :-)
Coma Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Godt å høre at det ikke var noe farlig! Gøy å få vite kjønnet også:-)
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Så bra at du fikk en ekstra sjekk, og ble beroliget med at alt er i orden. Lykke til videre!!!
togutter-08og10 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Lykke til videre, det er godt det ikke er noe farlig da. Ble du sykmeldt eller?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Det var godt å høre.. og gratulerer så mye med den lille jente spiren der inne )) nå kan du slappe av og fortsette og nyte dette!! Sender over en god klem...
Mayla;) Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Godt at alt var i orden... Morsomt at dere fikk vite kjønnet oxo ;o)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Jeg ordnet meg med sykmelding hos fastlegen min før jeg reiste på Ullevål jeg. Ble 100% i 14 dager.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 jeg følger nøye med deg:) Masse lykke til videre
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Heia! Gøy med jenta da :-) Godt å høre at alt er bra med deg,og den lille..... og veldig bra du fikk komme inn til sjekk,det hjelper å bli trodd på! Ønsker deg masse lykke til! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå