sandra81 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Finnes det ferdig lagd NAN 1? Finner bare NAN 2 i slike små pakninger på butikken. Skal ut å reise til helgen og lurte evt på å ha dette i bagen? Får jeg evt ha med vann til blanding med på flyet. Må liksom ha mat på den tiden det tar. Savner mat i puppene i disse tider....
september 07 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 ja det finnes, men er ikke alle butikker som har det. har sett det på rimi...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 ja, det finns.. tor dei fleste butikker har det. spes rema1000 du kan be om ferdi kokt vann på flyet tror eg.. eg ville hatt kontaktet flyselskapet viss du ikke finner ferdipakker
Matja Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jada, det fins i de fleste butikker. Jeg har aldri hatt problemer med å finne det iallefall. Ellers har jeg flydd en del, og da har jeg hatt termos med varmt vann, og flasker med kaldt vann og pulver på urinprøveglass. Det har gått helt fint, og det har ikke vært noe problemer gjennom sikkerhetskontrollen heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå