Gjest Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 1: Han elsker meg 2: Han er en god far 3: Han er handyman ( kan snekre, mekke, fikse pc`n osv) 4: Han er en GOOOD elsker :-DDD 5:Han kan gjøre alt jeg gjør i huset 6: Han er skikkelig familiemann og foretrekker vårt selskap forran kompisene 7: Han er kjekk 8: Han er arbeidsom 9: Han hater sport 10: Han liker mye av det jeg liker å se på tv`n! Kunne plussa på mer også..men poenget er at det skal være 10 positive ting da :-D
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Han elsker meg 2: Han er en god far 3: Han er handyman ( kan snekre, mekke, fikse pc`n osv) 4: Han er en GOOOD elsker :-DDD 5:Han kan gjøre alt jeg gjør i huset 6: Han er skikkelig familiemann og foretrekker vårt selskap forran kompisene 7: Han er kjekk 8: Han er arbeidsom 9: Han LIKER sport 10: han er a-menneske
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg kan i grunnen bare kopiere ALT du har skrevet Ugl@.. Kanskje moderere litt på de to siste punktene, men ellers kunne man nesten tro vi var gift med samme mann!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 han elsker fotball like mye som meg, selvom han holder meg feil lag han lager mat han rydder opp etter seg selv han liker lille selvom hun ikke er hans han synes det er greit å bare være hjemme med oss han har sitt eget firma han er sexy han liker meg nevnte jeg fotball?? han maser aldri
lille je Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 1:Han elsker meg 2: Han er en god far 3: Han er omtenksom 4: Han er en GOOOD elsker :-DDD 5: Han gjør alt for oss 6: Han er skikkelig familiemann og foretrekker vårt selskap forran kompisene 7: Han er kjekk 8: Han er arbeidsom 9: Han LIKER sport 10: Han lager verdens beste ostesmørbrød:)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 1: Han elsker meg 2: Han er en god far 3: Han er klok 4: Han er en GOOOD sexpartner :-DDD 5:Han kan gjøre alt jeg gjør i huset 6: Han er familiemann og foretrekker vårt selskap forran kompisene 7: Han er kjempekjekk 8: Han er arbeidsom 9: Han er tålmodig 10: Han liker mye av det jeg liker å se på tv`n!
sannamin* Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Kunne skrevet det samme som deg Ugl@! Har et fantastisk mann som jeg elsker helt vanvittig mye!!!!!!!!!!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 1: Han elsker meg 2: Han er en god pappa for jenten vår 3: Han er en vanvittig god elsker 4: Han er handy, fikser d meste 5: Han trives godt her hjemme m meg og snuppa og foretrekker vårt selskap 6: Han er verdens kjekkeste 7: Han er stort sett i godt humør 8: Han er verdens snilleste 9: Han er ærlig 10: Han har mange venner og er en sosial person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå