mountain Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg tenkte å kjøpe ammeinnlegg nå rett før fødselen. Kjøper man dem på forhånd? Hvordan velger man? Ull eller bomull?
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 jeg syns ull er veldig greit, det trekker til seg evt fuktighet og varmer brystene så man unngår brystbetennelse. (jeg kjøpte også melkeoppsamlere som jeg brukte første uka for at ikke noe av råmelken skulle "gå til spille" pluss at de hjelper mot såre brystvorter...
smil =) Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Liker ull best De var praktiske å ha de første ukene, til brystene mine stabiliserte seg. hehe til å begynne med måtte jeg ha meg ekstra gensere for å slippe å gå med våt genser, selv om jeg hadde tykke ull innlegg i bh.
supermamma til 2 tette Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Ull og papir (tror de er av papir, sånne Natusan engangsinnlegg)!!! Hadde aldri klart meg uten papir inni ullinnleggene!! De absorberer godt og det er plastikk på yttersiden slik at det ikke lekker igjennom. Sikkert stor forksjell på hvor lekk man er, men mini er 3,5 mnd og jeg har ikke sjans til å sove uten bh med dobbelt innlegg...
Tammi Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Jeg brukte ullinnlegg sammen med engangsinnlegg fra Chicco (kjøpte de på apoteket). Ble avhengig av den kombinasjonen. Innleggene fra Chicco var geniale med plastikk på den ene siden(slik at de ikke lakk) og mykt materiale på innsiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå