RLDO Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har vært innom her tidligere men har ikke vært så aktiv på en god stund....Holder på med det 5 forsøket nå. Har hatt 3 forsøk på Riksen og er nå på Aleris. Ved alle forsøkene har jeg reagert veldig på nesesprayen. Har hatt store problemer med å holde motet oppe, har blitt sint og usakelig i samme setning. Rett og slett så har jeg blitt en annen person, en jeg ikke liker å være. Det er utrolig frustrerende å være sånn ikke bare for meg, men også for samboeren min På 4 forsøk gikk jeg på spray i fem uker pga fjerning av en syste underveis. Men nå på mitt 5 forsøk har jeg fått en sprøyte (Cetrotide) som setter i gang menstrasjonen, to dager etter det er det sprøyte start. Uttak i neste uke regner jeg med. For meg har dette vært som en drøm for kropp og sjel hittil. Føler meg glad og positiv og kjenner at jeg virkelig er klar denne gangen.
twinanne Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Det var flott at du kan bruke noe annet en den fordømte nesespareyen. Jeg regner med at jeg må til pers en gang til ettersom uttaket gikk som det gikk i dag, har bare 2 egg som ble reddet når jeg fikk eggløsningpå egenhånd, og da gruer jeg meg pga allergiske reaksjoner på nesesprayen, hovner opp i øya de ser ut som ballonger og med på skjøpet har jeg høysnue de luks.
RLDO Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Leste at du fikk ut to egg var det så? Håper virkelig at de blir befruktet og at du får satt inn et eller to perfekte egg. Lykke til:o)
twinanne Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Takk skal du ha RLDO for dine oppmuntrendes ord.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Hei du.. det var koselig å se deg igjen!!! Så bra at de har funnet et alternativ til deg, så lenge du sliter så på spray.. Håper du lykkes nå, og at du får din spire!! Jeg krysser fingre for deg.. Stor klem fra meg )
RLDO Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 Hei hei Tullemor. Så at du var i gang igjen også. Hvor holder du til nå? Jeg er så imponert over Aleris. Vov hvor stor forskjell....Du får det du betaler for det er helt sikkert. Bare det å ha samme lege å forholde seg til.....helt utrolig. Lykke til du oxo:o) Klem
Ann-ch. Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Hei så koselig å se deg igjen,selv om det skulle ha vært på et annet forum man helst skulle ha vært. Jeg har som deg vært veldig plaget av nesesprayen. Helt pyton. Men på mitt siste forsøk hadde jeg kortregime der jeg gikk på spray fra mensdag 1 og sprøyter fra mensdag 2 og det var jo bare nydelig å slippe alle bivirkningene. Håper virkelig at det lykkes for deg nå RLDO. Skal krysse fingrene for deg.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Hei Koselig å se deg igjen her inne. Sier som Ann-ch, skulle gjerne sett deg på et annet forum, men vi får satse på at vi tusler over til de gravide snart...... Holder også til på Aleris og skal gjennom det samme som deg. Det er helt skjønt å slippe den laaaange grusomme tiden med spray. Bare lurer på om du har fått den Cetrotide "bomben"? Hvor mange dager etter den fikk du blødning? Og var det da en vanlig mens eller en lett blødning? Skal krysse fingrene for at det går bra for deg denne gangen )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Etter 3 ivf forsøk i danmark ciconia har vi nå fått kommet inn i det offentlige og har nå 3 forsøk der også. ( Porsgrunn).. skal også ha en blandings av sprøyter for å få bedre eggkvalitet og kanskje da egg på frys.. dette er kjempe spennende!! Jeg venter bare på mens!!!!!! hehe er på dag 27... Så fint at du er fornøyd, det er det viktigste... måtte vi lykkes nå ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå